توانا
خانه / بادام زمینی / لیست قیمت بادام زمینی | فروش فله ای خشکبار در سراسر کشور

لیست قیمت بادام زمینی | فروش فله ای خشکبار در سراسر کشور

بادام زمینی و بادام درختی ریز یکی از محصولات خوب کشورمان است. این نوع از خشکبار در شهرهای مختلفی تولید می شود که می توان از آستانه به عنوان قطب اصلی تولیدی در کشور اشاره کرد. در کنار این مرکز تولید، در شهرهای دیگری از شیراز و مغان هم این محصول کشت و برداشت می شود.

لیست قیمت بادام زمینی را می شود از راه های متفاوتی به دست آورد که یکی از آنان مراجعه به مراکز خرید و فروش انواع خشکبار می باشد. فروش فله ای خشکبار در سراسر کشور نیز انجام می شود. این محصول را می شود از مرکز پخش عمده آجیل به دست آورد.

لیست قیمت بادام زمینی | فروش فله ای خشکبار در سراسر کشور

فروش بادام زمینی به قیمت روز

فروش بادام زمینی به قیمت روزفروش بادام زمینی و بادام زمینی آستانه به قیمت روز از سوی فروشگاه های متعددی انجام می شود که می توان به خشکبار فروشی ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، وبسایت اینترنتی و غیره اشاره کرد.

آنان با در نظر گرفتن نرخ روز است که به عرضه بادام زمینی اقدام می کنند. برای مثال امروز قیمت بادام زمینی با پوست فی کیلوگرم 30000 تومان اعلام شده است.

بهرحال می توان با مراجعه به فروشگاه ها و مراکز خرید گوناگون، بادام زمینی را در انواع مختلفی تهیه کرد. خرید اینترنتی بادام زمینی نیز از وبسایت های معتبر مقدور می باشد.

خرید فله ای بادام زمینی در کشور

خرید فله ای بادام زمینی در کشورخرید فله ای بادام زمینی در کشور، به صرفه تر است. اگر سری به بازار بزنید، متوجه خواهید شد که بیشتر مغازه های محصولات غذایی، در دو بخش بسته بندی شده و فله ای این نوع از محصول را عرضه می کنند و قیمت های شان متفاوت می باشد.

پس برای خریدار از هر نظری به خوب است که فله ای بادام زمینی را تهیه کنید. در این خصوص همچنین می توان نوع و کیفیت بادام زمینی را هم مورد بررسی قرار داد و سپس اقدام به خرید نمود. بادام زمینی های فله ای هم با پوست و هم بی پوست، به فروش می رسند.

صادرات بادام زمینی

صادرات بادام زمینی صادرات بادام زمینی در کشور، از سوی تولیدکنندگان آن صورت می گیرد. بادام زمینی ایرانی خریداران زیادی در کشورهای مختلفی دارد که از آن جمله می توان به این ها اشاره کرد:

  • روسیه
  • عراق
  • ترکیه
  •  قطر
  • افغانستان
  • کویت
  • و …

شرکت های تجاری ای که در این خصوص فعالیت می کنند، در انواع گوناگون و کیفیت های متفاوتی بادام زمینی ایرانی را صادر می نمایند. آنان سعی می کنند تا با کیفیت مرغوب، این محصول را طبق استانداردهای جهانی، به خارج از مرزها انتقال دهند تا به راحتی بتوانند کالای شان را به فروش رسانند.

نمایندگی پخش بادام زمینی

نمایندگی پخش بادام زمینینمایندگی پخش بادام زمینی در مراکز مختلفی فعالیت می کند. نمایندگی اصولاً در کارهای گوناگونی از توزیع و فروش عمده گرفته تا پذیرش سفارش مشتریان و ارائه خدمات گوناگون، مشغول می باشند.

از نمایندگی ها می توان قیمت خرید بادام زمینی از کشاورز، قیمت بادام زمینی دشت مغان و قیمت روز بادام زمینی استانه را به دست آورد.

شعبه های متفاوت شرکت های تولیدی در فضای مجازی نیز در کار خرید و فروش هستند و از این طریق می شود نشانی و شمار های تماس شان را پیدا کرد. این شعب در کار عمده فروشی خشکبار شیراز نیز می باشند.

توزیع کنندگان بادام زمینی در کشور

توزیع کنندگان بادام زمینی در کشورتوزیع کنندگان بادام زمینی در کشور، کارخانه های تولیدی و نمایندگی های آنان می باشند.

کارخانه ها با بکارگیری از دستگاه روکش بادام زمینی، این خشکبار را در مزه های مختلفی تولید کرده و سپس در بسته بندی های گوناگونی آن را به بازار و در میان فروشگاه های متفاوت توزیع می کنند.

در پهلوی این موارد یاد شده، مراکز خرید و فروش خشکبار و مغازه هایی که در آن فعالیت می نمایند هم به نوعی توزیع کننده هستند. آنان در انواع گوناگونی فروش عمده بادام زمینی خام و بو داده را به گونه فله ای و بسته بندی شده، به فروش می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید