توانا
خانه / بادام زمینی / لیست قیمت بادام زمینی | سقارش آن به صورت جزئی و عمده

لیست قیمت بادام زمینی | سقارش آن به صورت جزئی و عمده

بادام زمینی از جمله خشکباری محبوب و پر فروش در بازار است. علی الرغم این که این نوع از خشکبار برای شماری اندکی از مردم حساسیت زا می باشد؛ ولی بسیاری از آن استفاده می کنند. 

قیمت ارزان، خواص گوناگون و همچنین کاربردی بودن آن در تولیدی های مختلف، باعث شده تا روز به روز به شمار خریداران این محصول افزوده شود. لیست قیمت بادام زمینی و سقارش آن به صورت جزئی و عمده را می توان از بازارهای مرکزی خرید و فروش انواع خکشبار به دست آورد.

شرکت تولیدی بادام زمینی نیز در کار فروش عمده این محصول می باشد. 

لیست قیمت بادام زمینی | سقارش آن به صورت جزئی و عمده

لیست قیمت بادام زمینی در بازار

لیست قیمت بادام زمینی در بازارلیست قیمت بادام زمینی در بازار را با سر زدن به خشکبار فروشی ها و حتی سوپر مارکت های محل هم می توان به دست آورد. قیمت های این محصول بر اساس کیفیت، مغز شده، فروش باپوست و این موارد تعیین می شود. 

برای نمونه برخی از فروشگاه ها قیمت مغز بادام زمینی را هر کیلوگرم 30000 تومان اعلام کرده اند. این قیمت فله ای آن می باشد در حالی که قیمت بسته بندی شده بالا 40000 تومان است. 

تفاوت قیمت در این محصول زیاد به چشم می آید؛ اما بادام زمینی هنوز هم یکی از ارزان ترین خکشبارهای بازار است. 

بازرگانی بادام زمینی با کیفیت ایرانی و خارجی

بازرگانی بادام زمینی با کیفیت ایرانی و خارجی بازرگانی بادام زمینی با کیفیت ایرانی و خارجی به دلیل این که فروش مناسبی دارد، از رونق خوبی برخوردار می باشد. 

از طرفی نوعی رقابت میان بادام زمینی های داخلی و خارجی هم در بازار ایجاد شده است که این مسئله نیز بر قیمت آن تأثیر مستقیمی گذاشته است.

خریداز بادام زمینی همواره به دنبال این بوده تا محصولی با کیفیت و در همین حال ارزان قیمت را تهیه کند و این مسئله را شرکت های بازرگانی به خوبی درک کرده اند و برای همین تجارت این محصول پر سود پر فروش می باشد. 

فهرست موارد استقاده از بادام زمینی

فهرست موارد استقاده از بادام زمینیبادام زمینی مواد استفاده گوناگونی دارد که می شود به این ها اشاره کرد: 

  1. تولید روغن بادام زمینی 
  2. تولید کره بادام زمینی 
  3. تولیدی انواع شیرینی بادام زمینی 
  4. تولید شکلات بادام زمینی 
  5. استفاده در انواع بستنی و دسر 
  6. و … 

مزایا بادام زمینی و طعم خاص آن باعث شده تا بسیاری در تولید محصولات گوناگون غذایی از آن استفاده کنند. در مرکز فروش بادام زمینی می توان دیگر فراورده های آن را هم به دست آورد و مورد استفاده قرار داد. 

صادر کننده برتر بادام زمینی به خاورمیانه

صادر کننده برتر بادام زمینی به خاورمیانهصادر کننده برتر بادام زمینی به خاورمیانه، محصول خود را به کشورهایی مانند: 

  • عراق 
  • قطر 
  • کویت 
  • ترکیه 
  • سوریه 
  • و … 

صادر می کند. در شرایط کنونی بهترین روش برای سود بیشتر صادرات و ارز آوری می باشد. برای همین است که شرکت های گوناگونی در تکاپوی صادرات انواع بادام زمینی می باشند. صادرکننده برتر می کوشد تا در درجه بندی های گوناگون و به تقاضای کشور مقصد، محصول را طبق استانداردهای جهانی ارسال کند. 

صادر کنندگان می توانند شرکت های تولیدی باشند و یا گروه های بازرگانی مختلف که در این عرصه فعالیت گسترده ای دارند. هر یک از آنان در تلاش اند تا با کیفیت ترین نوع بادام زمینی را به کشورهای خاورمیانه صادر کنند. 

سفارش بادام زمینی به صورت جزئی و عمده

سفارش بادام زمینی به صورت جزئی و عمدهسفارش بادام زمینی به صورت جزئی و عمده از راه های گوناگونی انجام می شود. 

یک راه همیشگی این است که به بازارهای خرید و فروش آجیل و خشکبار مراجعه کنیم. در این بازارها فروشگاه های گوناگونی هستند که در حوزه فروش عمده و جزئی فعالیت می کنند. به آنان می توان سفارش خود را ارائه کرد. 

راه دیگر که نسبتاً جدید می باشد، مراجعه به اینترنت است. فروشگاه های زیادی وجود دارند که در این فضای مجازی فعالیت می کنند. وبسایت های متعدد و کانال های گوناگون عرضه کننده عمده و جزئی بادام زمینی هم هستند. 

به سادگی می توان در هر ساعت از شبانه روز، وارد این فضا شد و بادام زمینی را با نرخ پایین سفارش داد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید