توانا
خانه / بادام زمینی / قیمت روز انواع بادام زمینی صادراتی | فروش و خواص استفاده از انواع خشکبار

قیمت روز انواع بادام زمینی صادراتی | فروش و خواص استفاده از انواع خشکبار

خواص بادام زمینی صادراتی و بادام درختی ریز از هیچکس پنهان نیست ، این خشکبار بسیار مغذی بوده و در حوضه های سلامت ، زیبایی ، درمان و پیشگیری از بیماری ها کاربرد دارد .

ایران به عنوان یکی از قطب های تولید بادام زمینی صادراتی و صادرات آن به کشور های اروپایی دارای فعالیت های گسترده ای میباشد .

قیمت روز انواع بادام زمینی صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد .

قیمت روز انواع بادام زمینی صادراتی | فروش و خواص استفاده از انواع خشکبار

فروشندگان بادام زمینی صادراتی در کشور

فروشندگان بادام زمینی صادراتی در کشوربیشترین تولید بادام زمینی صادراتی در استان گیلان و به ویژه شهر آستانه اشرفیه صورت میگیرد .

فروشندگان بادام زمینی صادراتی در کشور باید بیشترین سرمایه گذاری خود را در این استان انجام دهند چرا که بادام زمینی صادراتی ارزان و باکیفیت را میتوان در این مناطق به دست آورد .

از فروشندگان بادام زمینی آستانه صادراتی در کشور میتوان به تولید کنندگان مستقیم این محصول در استانه اشرفیه و همچین شرکت ها و بازرگانی هایی که کار پخش بادام زمینی صادراتی را انجام میدهند نام برد .

خواص استفاده از بادام زمینی صادراتی

خواص استفاده از بادام زمینی صادراتیبادام زمینی صادراتی دارای خواص و کاربرد های وسیعی میباشد . ازاین خشکبار میتوان در بسیاری از امور مربوط به سلامت و پیشگیری از  بیماری ها از قبیل بیماری های قلبی و افزایش قند خون استفاده کرد ، چرا که باعث تثبیت قند خون و کاهش خطر بیماری های قلبی میشود ، همچنین با تنظیم کردن سوخت و ساز و متابولیک بدن از چاقی و لاغری های مفرط جلوگیری میکند .

بادام زمینی صادراتی منبع سرشاری از مواد مغذی و دارای اهمیت برای بدن میباشد ، همچنین منبع زیادی از منگنز و نیاسین ، ویتامین E ، فیبر و همچنین فسفر میباشد .

با توجه به مغذی بودن بادام زمینی صادراتی میتوان به این نکته اشاره کرد که برای زنان باردار بسیار مفید میباشد ، و فسفر موجود در بادام زمینی صادراتی اثر قابل توجهی در رشد و تقویت مغز و دستگاه عصبی جنین دارد .

برند های برتر تولید کننده بادام زمینی صادراتی در کشور

برند های برتر تولید کننده بادام زمینی صادراتی در کشوردر شهر آستانه اشرفیه که منبع تولید بادام زمینی صادراتی در کشور است شرکت ها و برند های مختلفی با همکاری با تولید کنندگان به طور مستقیم این محصولات را در اختیار و از طریق گمرک بندر انزلی آنرا به اروپا صادر میکنند .

برند های برتر تولید کننده بادام زمینی صادراتی در استان گیلان مشغول به فعالیت هستند زیرا که 80 درصد گل های بادام زمینی در استانه اشرفیه میشکفد و این میتواند گیلان را به قطب اقتصادی بادام زمینی صادراتی در کشور تبدیل کند .

همچنین شعبه های این برند های معتبر را میتوان در کلان شهر ها از جمله تهران یافت ، اما به طور کلی برند های برتر تولید کننده بادام زمینی در استان گیلان و شهر آستانه اشرفیه حضور دارند .

حراجی بادام زمینی صادراتی در ایران

حراجی بادام زمینی صادراتی در ایرانبیشترین حراجی بادام زمینی صادراتی در ایران را به تبع در شهر های تولید کننده این محصول میتوان یافت .

همچنین سایت هایی هم هستند که خرید و فروش  خشکبار و آجیل را انجام میدهند که در روزه های مشخصی از سال محصولات خود را به قیمت پایینی میفروشند .

قیمت بادام زمینی صادراتی در استانه اشرفیه اگر مستقیما خریداری شود قطعا کمتر خواهد بود ، همچنین این قیمت ها در حراجی ها و برخی وبسایت ها مناسب تر است .

فروش فله ای بادام زمینی صادراتی در کشور

فروش فله ای بادام زمینی صادراتی در کشوربه تبع قیمت بادام زمینی صادراتی به صورت فله ای کمتر میباشد ، چرا که بسته بندی بادام زمینی صادراتی خود یکی دیگر از فرایند های هزینه بر است ، اما لازم به ذکر است که بسته بندی های شکیل میتواند سود حاصل را بالاتر ببرد .

اما برای مصارف کارخانه جات ها و غیره که به مقدار زیادی بادام زمینی احتیاج دارند خرید بادام زمینی صادراتی عمده و به صورت فله ای بسیار به صرفه تر است .

بادام زمینی صادراتی را به صورت فله ای میتوان به طور مستقیم از باغداران و باغ های وسیع تولید کننده بادام زمینی تهیه کرد .

همچنین صاحبان باغ میتوانند بادام زمینی خود را به کارخانه های بسته بندی ، تولید کننده لوازم بهداشتی و سلامتی و همچنین تولید مواد غذایی و غیره فروخت .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید