توانا
خانه / بادام زمینی / قیمت بادام زمینی تازه / شرکت بسته بندی و پخش عمده

قیمت بادام زمینی تازه / شرکت بسته بندی و پخش عمده

بادام زمینی سرخ شده مانند انواع دیگر بادام ها ارزش غذایی بسیاری دارد و شامل مواد مغذی از جمله منگنز و نیاسین است و همچنین منبع بسیار خوبی برای انرژی به شمار می آید. بادام زمینی مانند لوبیا جزو حبوبات محسوب میشود اما با این وجود، برخی افراد آن را جزو آجیل نیز به حساب می آورند. قیمت بادام زمینی تازه نسبت به آجیل های دیگر پایین تر است و از این نظر مقرون به صرفه است. بادام زمینی های آستانه اشرفیه، پارس آباد، مینودشت،خلخال و کرمانشاه نسبت به شهر های دیگر از طعم و مزه بهتری برخوردارند.

قیمت بادام زمینی تازه / شرکت بسته بندی و پخش عمده

بهترین روش خرید بادام زمینی درجه یک از کشاورز

بهترین روش خرید بادام زمینی درجه یک از کشاورزخرید بادام زمینی پنیری به دو صورت عمده و جزئی از کشاورزان صورت میگرد و سپس عرضه میشوند. بادام زمینی ها به شکل پیله های تر از کشاورزان خریداری میشوند. مغز بادام زمینی به این پیله های تر چسبیده است. برای برداشت محصول ابتدا باید این پیله ها خشک شوند تا بتوان بادام زمینی را در دو نوع با پیله و بی پیله تهیه کرد و پس از آن این بادام زمینی ها به کارخانه برده شده و به صورت نمکی و بوداده تولید میشوند و آن ها را در اختیار مردم قرار میدهند. خشک کردن بادام ها را میتوان به دو صورت سنتی و صنعتی انجام داد. اغلب بادام زمینی هایی که به روش سنتی خشک شده اند، مزه ی بهتری دارند. این درحالی است که بادام زمینی هایی که به روش صنعتی خشک میشوند، خوشمزگی نوع سنتی را ندارد و باعث ناباروری نیز میشود. خوشمزه ترین نوع بادام زمینی ها، نوع محلی آنها است.

فروش بادام زمینی تازه به قیمت عمده

فروش بادام زمینی تازه به قیمت عمدهبادام زمینی به نسبت اندازه ریز و درشت بودنشان و هم چنین به نسبت خام و بوداده بودن، داری قیمت های مختلفی است.برای فهمیدن قیمت بادام زمینی باید در مرحله ی اول بذر بادام را به خوبی بشناسیم. قیمت عمده بادام زمینی تازه برای هر کیلوگرم 40 هزار تومان میباشد. فروش بادام زمینی تازه به صورت عمده در کارخانه های مختلفی در کشور انجام میگیرد که در تناژ های مختلفی به مشتریان عرضه میکند. از سوی دیگر، در برخی از کارخانه های صنایع غذایی به علت وابسته بودن بعضی از محصولات کارخانه به بادام زمینی، این کارخانه ها در تلاش اند که بهترین نوع بادام زمینی را به صورت عمده خریداری کنند.

قیمت روز بادام زمینی آستانه اشرفیه

قیمت روز بادام زمینی آستانه اشرفیهآستانه اشرفیه یکی از شهرهایی است که بادام زمینی های خوب و مرغوبی را تولید میکند. هر ساله چهار هزار و صد تن بادام در این شهر تولید میشود. قیمت بادام زمینی بستگی به نوع آن دارد: بادام زمینی با روکش، بادام زمینی بدون پوست یا روکش، مغز بادام زمینی، بادام زمینی خام، بادام زمینی بو داده و همچنین ریز و درشت بودن اندازه بادام زمینی ها. قیمت بادام زمینی تازه در آستانه برای هر کیلو 34000 تومان است.خاک این شهر متناسب با شرایط رویش بادام زمینی است و همین باعث میشود که بادام زمینی آن نسبت به جاهای دیگر مرغوب تر باشد.

انواع بادام زمینی(هر کیلوگرم) قیمت
مغز بادام زمینی ریز 22000تومان
مغز بادام زمینی درشت(با پوست) 28000تومان
مغز بادام زمینی درشت( بدون پوست) 29000تومان
بادام زمینی غلافدار 21000تومان
مغز بادام زمینی ممتاز آستانه 34000تومان

نماینده پخش بادام زمینی تازه خارجی

نماینده پخش بادام زمینی تازه خارجیدر بازار ایران انواع مختلفی از بادام زمینی های خارجی دیده میشود. به علت مصرف زیاد بادام زمینی و کشت محدود این محصول در کشورمان، واردات بادام زمینی خارجی در کشور صورت گرقته است که در بسیاری موارد برای استفاده های صنعتی در کارخانه ها از این بادام زمینی های وارد شده استفاده میشود.

انواع بادام زمینی های خارجی که وارد بازار ایران میشوند:

  • بادام زمینی عراقی
  • بادام زمینی هندی
  • بادام زمینی چینی
  • بادام زمینی سودانی
  • بادام زمینی مصری
  • بادام زمینی ازبکستانی
  • بادام زمینی ترکی
  • بادام زمینی آمریکایی

بیشتر این بادام زمینی ها به صورت عمده در بازار کشور ما خرید و فروش میشوند. بادام زمینی های خارجی دارای ظاهر بهتر و همچنین روغن بیشتر هستند. در بین این کشورها، بزرگترین صادرکننده بادام زمینی پوست کنده و حتی خورد شده به کشور ایران، چین است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید