توانا
خانه / بادام زمینی و فندوق / فروش بدون واسطه خوش طعم ترین بادام زمینی و فندق

فروش بدون واسطه خوش طعم ترین بادام زمینی و فندق

آجیل ها خوراکی های خوشمزه ای هستند که سرشار از انرژی اند. یکی از مناسب ترین خوراکی ها برای وعده های عصرانه آجیل هایی مانند فندق و بادام زمینی است که از لحاظ فوایدی که برای بدن دارند، بسیار بی نظیر هستند. در ادامه بیشتر در مورد فواید این محصولات و ارزش غذایی آنها صحبت خواهیم کرد و در مورد فروش بادام زمینی و فندق بدون واسطه هم توضیحاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

فروش بدون واسطه خوش طعم ترین بادام زمینی و فندق

استفاده ازفندق تازه و خشک در تهیه شیرینی و شکلات

 استفاده ازفندق تازه و خشک در تهیه شیرینی و شکلاتفندق و بادام درختی با پوست سبز از جمله محصولاتی است که بسیار طرفدار دارد و با توجه به طعم خوبی که دارد، کم تر کسی پیدا می شود که از طعم و مزه آن لذت نبرد، اما این محصول خوشمزه علاوه بر طعم منحصر به فردی که دارد، از لحاظ ارزش غذایی هم بسیار مفید است.

اگر شما یک جست و جوی کوتاه در مورد فواید فندق داشته باشید، متوجه می شوید که این محصول سرشار از ویتامین های C, E و k، A, B1  و B2 است و از لحاظ مواد معدنی هم بسیار مغذی است و شامل کلسیم، آهن، منیزیم، سدیم، فسفر، منگنز، روی و … می شود که بسیار برای بدن ما اساسی و مهم هستند.

امروزه شاهد استفاده از فندق تازه و خشک در قنادی ها و شیرینی فروشیها نیز هستیم که از این محصول برای زیبایی بیشتر شیرینی ها و دسرهای خود استفاده می کنند و با توجه به شکل زیبای این محصول می توان گفت که بسیار فکر هوشمندانه ای است.

در شکلات سازی هم امروزه شاهد استفاده از این محصول هستیم و انواع شکلات ها را با طعم فندق در بازار مشاهده می کنیم و حتی برخی از تولید کنندگان محصولات را در طعم های مختلفی تولید می کنند و از مغز فندق هم در وسط این شکلات ها استفاده می کنند که  ترکیب اینها طعم بسیار خوبی را ایجاد کرده است.

استفاده از این محصول در شیرینی پزی ها و کارخانه های تولید کننده شکلات یک فکر هوشمندانه است، زیرا با توجه به طعم خوب این محصول شاهد محصولاتی بسیار خوشمزه تر در بازار هستیم و با توجه به اینکه ارزش غذایی بالایی هم دارد، ارزش تغذیه ای این  محصولات را نیز افزایش می دهد.

تعداد این مراکز روز به روز در حال افزایش است و استفاده از این‌ محصول هم می تواند یک امتیاز مثبت برای این مراکز باشد و روز به روز هم تعداد خریداران محصولاتشان افزایش یابد.

محل کشت و نوع خاک مناسب برای پرورش میوه فندق

محل کشت فندق و نوع خاک مناسب برای پرورش این محصول یکی از مهم ترین‌ نکاتی است که باید قبل از کار به آن توجه شود، البته درخت فندق بسیار سازگار است و در اغلب خاک ها هم رشد می کند و نسبت به شرایط سخت آب و هوایی مقاومت زیادی دارد.

اما خب اگر به فکر میوه بیشتر و بهتر هستید به یک خاکی که عمیق یا نیمه عمیق باشد، نیاز است تا به راحتی درخت بتواند آب را جذب کند. خاک هایی مانند رسوبی، شنی و رسی چون قابلیت نفوذ آب در آنها بیشتر است، جزء موارد خوب برای کشت این محصول به حساب می آیند‌.

همچنین گفته می شود که بهترین PH برای رشد این محصول ph6 است و در این محدوده میزان محصولات بسیار بیشتر می شود. توجه  به این موارد مانند خاک مناسبی که PH مناسبی هم دارا باشد در واقع یکی از اصلی ترین موضوعات برای رشد این درختان است.

اما اگر بخواهیم به موارد بیشتری اشاره کنیم، نقش رطوبت را نمی شود نادیده گرفت و این گیاه برای رشد به میزان زیادی رطوبت در حدود ۷۰ تا ۸۰% نیاز دارد.

علاوه بر این ها کشت درخت فندق در مناطقی که بادهای سرد و شدیدی دارند موفق آمیز نخواهد بود، چون این درختان در فصل زمستان گرده افشانی می کنند و با وجود این بادهای شدید نمی توانند با هم ترکیب شوند. در واقع این باد می تواند یک عامل قوی بازدارنده محسوب شود.

همچنین وجود بادهای گرم و خشک هم برای رشد این گیاه مضر است و می تواند باعث سوختن شاخه های جوان گیاه در فصل تابستان شود. وجود بادهای سرد، گرم و خشک برای رشد این گیاهان مضر است و در چنین شرایطی رشد نخواهند کرد.

ویژگی های ظاهری برای تشخیص گیاه فندق

ویژگی های ظاهری برای تشخیص گیاه فندقوقتی ما تصمیم به خرید چیزی می گیریم به اولین چیزی که توجه می کنیم، ظاهر آن محصول است و به کمک همین ظاهر می توانیم اطلاعات خوبی در مورد محصول به دست بیاوریم.

تنوع گونه ها در فندق بسیار زیاد است و شما می توانید در بازار انواع مختلف آن را مشاهده کنید، همین موضوع هم سبب شده است که ظاهر این محصولات با هم تفاوت هایی داشته باشد‌.

برای تشخیص ویژگی ظاهری فندق شما باید با انواع گونه های این محصول آشنا شوید و اطلاعاتی در مورد آن ها به دست آورید. از لحاظ ظاهری درخت فندق نسبت به سایر درخت ها زیاد بلند نیست ولی اگر شرایط محیطی مساعد باشد رشد خوبی خواهد داشت.

میوه های این محصول هم کوچک هستند و دارای پوسته سختی هستند، نوعی از این محصولات که پوست آزاد نامیده می شوند بعد از مدتی می ریزد.

هر کدام از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند و شما با توجه به اینکه چه محصولی مد نظرتان است می توانید این محصولات را در بازارهای کشور خریداری کنید.

تنوع گونه‌ها در بسیاری از انواع فندق

فندق و از آن دسته خشکبارهایی است که بسیار خوشمزه است و همه مزه آن را دوست دارند، این خشکبار خوشمزه که فواید زیادی هم دارد بیشتر در کشورهای اروپایی کشت می شود.

شاید شما هم با توجه به طعم خوب این خوراکی خوشمزه به دانستن اطلاعاتی در مورد این آجیل خوشمزه علاقه مند شده باشید، ما در مورد نحوه کشت و نگهداری آن توضیحاتی ارائه دادیم، اما یک نکته دیگر که وجود دارد تنوع گونه های این محصول است.

شما می توانید در بازارهای مختلف کشور شاهد انواع مختلف این محصولات باشید. هر کدام از این محصولات با توجه به ویژگی هایی که دارند و همچنین کیفیت آن ها دارای قیمت های مختلفی هستند.

هر کدام از این گونه ها ویژگی خاص خود را دارند برای مثال برخی از این گونه زودتر رشد می کنند و برخی دیگر دانه های بزرگ تری دارند و میوه های درشت تری تولید می کنند، شما باید قبل از خرید این محصول اطلاعات لازم در مورد محصول را به دست آورید.

مشاوران ما در مرکز شما را در پاسخگویی به سوال هایتان کمک خواهند کرد، شما هر گونه سوالی که در مورد این محصولات و نحوه خرید آن ها دارید می توانید با مشاوران ما در مرکز در تماس باشید.

شناخت انواع گونه های فندق کار ساده ای نیست و شما به یک مشاور خوب برای خرید درست این محصول نیاز خواهید داشت، ما به شما کمک خواهیم کرد که یک محصول خوب و با کیفیت را خریداری کنید و از خرید خود راضی باشید.

استفاده از مغز فندق خام در تهیه ترایفل

استفاده از مغز فندق خام در تهیه ترایفل ترایفل در واقع به انواعی از شکلات ها گفته می شود که کروی شکل هستند و قسمت بیرونی آن را با شکلات پوشانده اند و  داخل این محصول را هم با انواع مغزها یا خامه و شکلات پر می کنند. این خوراکی خوشمزه در سراسر جهان بسیار طرفدار دارد.

برای ساخت این شکلات های خوشمزه که بسیار هم طرفدار دارد از مغزهای مختلفی استفاده می کنند اما یکی از محبوب ترین ها در بین مردم مغز فندق است که ترکیب آن با شکلات و کاکائو بسیار معرکه است و کمتر کسی پیدا می شود که از طعم خوب آن لذت نبرد.

این نوع شکلات ها امروزه بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است و روز به روز هم تعداد طرفداران این محصول افزایش می یابد. با توجه به طعم خوب این شکلاتها می توان گفت این محصول یک ایده عالی در صنعت شکلات سازی به حساب می آید.

استفاده از فندق در تهیه ترایفل واقعا یک ایده عالی است و ترکیب فوق العاده خوشمزه ای ایجاد می کنند. اگر شما این محصول را امتحان نکردید، پیشنهاد ما به شما این است که هر چه سریع تر این خوراکی خوشمزه را امتحان کنید.

با توجه به اینکه امروزه صاحبان شیرینی پزی ها و شکلات سازی ها بیشتر به فکر افزایش ارزش غذایی محصولات خود هستند، استفاده از این مغزهای مغذی می تواند یک ایده خوب محسوب شود و قطعا مورد توجه بسیاری از مردم قرار خواهد گرفت.

مواد مغذی موجود در 28 گرم بادام زمینی

مواد مغذی بادام زمینی و بادام درختی با پوست سنگی بسیار زیاد است و با وجود کربوهیدرات کم این محصول می توان گفت جزء بهترین خشکبارها به حساب‌ می آید. این محصول مفید سرشار از ویتامین E، بیوتین، نیاسین، فولات، منگنز، تیامین، فسفر و منیزیم است که همه ی اینها برای داشتن یک ذهن سالم مفید و ضروری اند.

علاوه بر همه ی اینها این ماده سرشار از پروتئین است و حضور پروتئین هم در بدن ما بسیار اهمیت دارد و در واقع این اسیدآمینه های مفید هستند که اگر وجود نداشته باشند زندگی ما با مشکلات زیادی روبه رو می شود و به انواع مختلفی از بیماری ها مبتلا می شویم.

بادام زمینی دارای فواید بسیار زیادی است و اگر ما بخواهیم به طور خلاصه به چند مورد از مهم ترین فواید این محصول اشاره کنیم می توانیم  موارد زیر را بیان کنیم:

  • بسیاری از ما دوست داریم که پوستی جذاب و بدون هیچ گونه لکه و چروکی داشته باشیم و متاسفانه با افزایش سن هم پوست انسان نشاط خود را از دست خواهد داد. بادام زمینی با توجه به اینکه مقدار زیادی ویتامین E و آنتی اکسیدان های مفید را دارا می باشد، می تواند این روند را کندتر کند و شما را در داشتن یک پوست زیبا یاری کند‌.
  • متاسفانه یکی از مشکلات افراد بیماری های ارتوپدی است که منشاء اغلب آنها هم کمبود کلسیم و ویتامین D و فسفر است. این آجیل خوشمزه سرشار از کلسیم است و بسیاری از افرادی که از خوردن لبنیات لذت نمی برند می توانند بادام زمینی را جزء برنامه غذایی خود قرار بدهند و خصوصا اهمیت کلسیم برای کودکان و نوجوانان در حال رشد هم بسیار زیاد است.
  • آلزایمر یکی از بیماری های شایع در سنین بالا است که واقعا هم برای خود شخص و هم برای اطرافیان می تواند آزاردهنده باشد، بادام زمینی چون سرشار از نیاسین و ویتامین B۳ است احتمال مبتلا شدن به این بیماری را بسیار کاهش می دهد.
  • اسید فولیک از جمله موادی است که سبب می شود که جنین مبتلا به اختلال عصبی جدی یا نقص لوله عصبی نشوند و در واقع اسیدفولیک از جمله مهمترین موادی است که مادران باردار حتما باید استفاده کنند. وجود اسید فولیک در بادام زمینی سبب شده است که به یک منبع خوبی برای مادران باردار باشد.
  • گفته می شود که این آجیل خوشمزه سبب باز شدن رگ ها و مانع از لخته شدن خون در بدن می شود و از بروز سکته مغزی جلوگیری می کند.

در واقع این تنها تعداد کمی از فواید این ماده سودمند است و خوب است شما هم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید این‌ محصول، به وب سایت های مختلف یا کتاب هایی که در زمینه فواید خوراکی ها نوشته شده اند مراجعه کنید.

مضرات بادام زمینی برای افراد دارای آلرژی

مضرات بادام زمینی برای افراد دارای آلرژیبا توجه به خواص زیاد بادام زمینی، اما این ماده دارای مضراتی هم هست. مصرف بیش از اندازه هر محصولی می تواند خطرناک باشد و ممکن است حتی عده ای از مردم نسبت به آن ماده حساسیت داشته باشند.

بادام زمینی می تواند یکی از آلرژن ها باشد و به افرادی که آلرژی دارند توصیه می شود که از خوردن این محصول اجتناب کنند.

اگر شما با خوردن این محصول دارای علایمی از قبیل خارش و تورم لب ها، دهان و حلق، ایجاد دانه های قرمز و خارش دار و کهیر، تنگی نفس و خس خس می شوید، این محصول برای شما آلرژن است و نباید آن را مصرف کنید.

مضرات بادام زمینی حتی در محصولاتی که از این خوراکی تولید می شود هم وجود دارد و شما نباید کره بادام زمینی و یا هر چیز دیگری که از این محصول تولید می شود را استفاده کنید. این آلرژی ها می تواند بسیار خطرناک باشد و در صورت حساسیت زیاد منجر به مرگ فرد شود.

اگر شما از مشکل آلرژی با بادام زمینی رنج می برید حتما باید از خوردن این محصول اجتناب کنید و در هنگام خرید محصولات باید حتما برچسب روی خوراکی ها را بررسی کنند که دارای بادام زمینی نباشد.

این آلرژی می تواند بسیار خطرناک باشد و در طول چند دقیقه جان افراد را بگیرد، پس شما حتما باید به این مورد توجه کنید و اگر به مهمانی دعوت بودید هم حتما به آنها در مورد این آلرژی اطلاع دهید.

هرگونه سهل انگاری می تواند شما را با خطرات جدی مواجه کند و صدمات زیادی به بدن شما بزند که قابل جبران هم نیستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قيمت فوق العاده خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی

قيمت خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی فوق العاده مناسب و با توجه به کیفیت این مغزها مقرون به صرفه می باشد. مغزها سرشار از انواع ویتامین و ریز مغذی های ضروری ب

پاسخی بگذارید