توانا
خانه / فندق / خرید فندق | صادرات آن با قیمت کارخانه

خرید فندق | صادرات آن با قیمت کارخانه

فندق و بادام درختی با پوست سبز یکی از تنقلات بسیار محبوب ما ایرانیان است، می توانیم برای خرید فندق به بازار مراجعه کنیم و با امتحان مزه ی آن خریداری کنیم و یا این که از طریق سایت های اینترنتی و به صورت آنلاین نسبت به خرید فندق اقدام کنیم که خرید آنلاین عمدتا برای افرادی که در شهرهای بزرگ و شلوغ مثل تهران زندگی می کنند مناسب است زیرا باعث صرفه جویی در زمان شخص می شود.

فندق را می توان هم به صورت خرده و هم به صورت عمده خرید که البته خرید عمده ی آن به دلیل ارزان تر شدن آن به صرفه تر می باشد.

خرید فندق | صادرات آن با قیمت کارخانه

خرید فندق مرغوب در تهران

خرید فندق مرغوب در تهرانبرای خرید فندق و بادام درختی با پوست سنگی مرغوب می توان به بازار تهران مراجعه کرد، در بازار تهران فندق های خارجی و داخلی با قیمت روز و مصوب به فروش می رسند البته با توجه به خارجی و یا داخلی بودن آن و همچنین کیفیت آن قیمت متفاوتی دارند. بنابراین نمی تواند قیمت واحدی را تعیین کرد.

فندق های خارجی اغلب به صورت مغز بوده در حالی که فندق های داخلی را هم می توان با پوست و هم بدون پوست و به راحتی تهیه کرد. از جمله فندق های خارجی موجود در بازار تهران می توان به فندق های کشورهای آذربایجان، ترکیه و گرجستان اشاره کرد.

صادرات فندق به قیمت کارخانه

صادرات فندق به قیمت کارخانهصادرات خشکبار در سال های اخیر دچار نوسانات زیادی شده است و حتی صادرات گردو و بادام افت بسیار زیادی کرده است اما با این وجود صادرات فندق به اوج خود رسیده است و به رشد 70 درصدی رسیده است. ارزش صادرات ایران به کشورهای خارجی در حدود 350 هزار دلار می باشد و حدود 110 تن از فندق های کشور به کشور های خارجی صادر می شود.

فهرست موارد استفاده از فندق

فهرست موارد استفاده از فندقفندق دارای ارزش بسیار زیادی در طب سنتی می باشد و ارزش غذایی آن نیز بسیار زیاد می باشد، به همین دلیل مصرف و خوردن آن بسیار مورد تاکید می باشد. از جمله فواید و دلایل استفاده از فندق می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در سرفه های شدید باعث خروج خلط از ریه می شود.
  • افرادی که دارای فشار خون بالایی می باشند، موجب کاهش فشار خونشان می شود.
  • برای افرادی که دارای سنگ کلیه می باشند مصرف آن بسیار مفید است.
  • افراد کم خون می توانند از فندق استفاده کنند.
  • برای رشد استخوان ها و کاهش احتمال ابتلا به پوکی استخوان بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • کسانی که دچار ضعف عمومی و همچنین ضعف میل جنسی می باشند استفاده از فندق می تواند به آن ها کمک کند.

و همچنین در درمان ضعف اعصاب و چروکیدگی پوست و ریزش مو نیز بسیار دارای اهمیت می باشد که استفاده از آن برای همه ی افراد مناسب است.

توزیع کننده فندق مرغوب به سراسر کشور

توزیع کننده فندق مرغوب به سراسر کشوردر کشور ما استان های گیلان و قزوین تولید کننده فندق می باشند که با پخش فندق به سراسر کشور موجب شده است افراد در تمامی شهرها به مرغوب ترین فندق های کشور دسترسی داشته باشند، شهر تهران به دلیل نزدیکی با استان های قزوین و همچنین گیلان این امکان را برای خریدار فندق عمده مهیا کرده است که با قیمت مناسب تری آن را تهیه کند.

عرضه مستفیم فندق به سراسر جهان

عرضه مستفیم فندق به سراسر جهاناستان های گیلان و قزوین نه تنها تامین کننده فندق کشور ایران بلکه تامین کننده ی فندق سایر کشورهای جهان نیز می باشند. با صادرات گسترده ی فندق به کشورهای دیگر باعث شده است که ایران یکی از کشورهای مهم صادر کننده ی آن در جهان به شمار بیاید.

کشور ایران نه تنها به کشورهای همسایه، بلکه به قاره های اروپا، آفریقا و آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی نیز صادرات دارد که از جمله ی این کشور ها می توان به برزیل، کانادا، لتونی، اسپانیا، اسلواکی، آفریقای جنوبی، مصر، هنگ کنگ و چین و … اشاره کرد.

به همین دلیل است که شاخص رشد صادرات فندق در ایران رشد بی سابقه ای داشته و رشد ارزش صادرات آن 68.4 درصد بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خريد بادام زمینی و فندق به صورت فله، در فروشگاه های عرضه کننده آجیل و خشکبار انجام میپذیرد. خرید فله ای برای کسانی بهتر است که مقدار زیادی از این محصول را نیاز

پاسخی بگذارید