توانا
خانه / بادام زمینی پنیری / خرید بادام زمینی پنیری | فروش خشکبار در طعم های متنوع

خرید بادام زمینی پنیری | فروش خشکبار در طعم های متنوع

بادام زمینی سرخ شده يكي از ان دسته اجيل هاي خيلي خوشمزه است كه اكثر افراد كوچك و بزرگ ان را دوست دارند و از خوردن ان لذت مي برند که طعم  فوق العاده اي دارد و حتي كودكان هم به عنوان تنقلات از ان ميل مي كنند و به ان علاقه مند هستند . اخيرا به دليل استقبال بالايي كه از بادام زميني شده ان را در طعم هاي مختلف توليد كرده اند كه يكي از ان ها بادام زميني پنيري است كه طعم بي نظيري دارد . خرید بادام زمینی پنیری را مي توانيد از اكثر سوپر ماركت ها و فروشگاه ها انجام بدهيد . 

خرید بادام زمینی پنیری | فروش خشکبار در طعم های متنوع

فروش طعم های مختلف بادام زمینی

فروش طعم های مختلف بادام زمینیهمان طور كه در بالا اشاره شد به دليل اين كه بازام زميني طرفدار زيادي دارد توليد كنند گان طعم هاي مختلف ان را هم توليد نموده اند . بادام زمینی روکش دار هلندی يكي از ان طعم هاي جديدي است كه فروش بسيار بالايي را هم دارد و با استقبال بالايي از طرف مردم روبرو شده است . البته علاوه بر اين طعم بادام زمینی طعم دار با طعم هاي مختلف ديگر هم مورد علاقه مردم قرار دارد و اين به دليل اين است پایه اين طعم خوشمزه است و هر چيزي كه به ان اضافه شود ان را خوش طعم تر مي نمايد .

خریداران بادام زمینی پنیری

خریداران بادام زمینی پنیریافرادی که یک بار طعم بادام زمینی پنیر ی را چشیده باشند خریدار همیشگی بادام زمینی پنیری می شوند . البته برای افرادی که چربی دارند اصلا پیشنهاد نمی شو د و این افراد باد از مغازه هایی فروش بادام زمینی خام را دارند خریدشان را انجام بدهند . به دلیل این که خود بادام زمینی چربی بالایی دارد در صورتی که با پنیر ترکیب شود چربی ان چند در صد بیشتر هم می شود برای این افراد بادام زمینی اسپانیایی که چربی کمی دارد مناسب می باشد . 

پرفروش ترین مراکز بادام زمینی پنیری در کشور

پرفروش ترین مراکز بادام زمینی پنیری در کشورمی توان گفت پرفروش ترین مراکز بادام زمینی پنیری در کشور در شهر های تهران و شیراز و کیش هستند که فروش بالایی از بادام زمینی پنیری را به نام خود ثبت نموده اند . بادام زمینی یکی از خشکبار های تقریبا با قیمت مناسب است که افراد می توانند ان را در سبد خرید ماهیانه خود قرار بدهند . قیمت بادام زمینی 97 یعنی سال گذشته کیلویی هشتاد تومان بوده است و امسال به کیلویی صد و ده تومان رسیده است و با این شرایط باز هم یکی از اجیل های پرفروش است .

راهنمای تهیه بادام زمینی پنیری در منزل

راهنمای تهیه بادام زمینی پنیری در منزلخیلی از افراد دوست دارند اکثر مواد خوردنی ها را خودشان درست کنن جهت تهیه بادام زمینی پنیری در منزل کافی بادام زمینی خام را گرفته و روی ان پنیر ریخته و در داخل فر قرار بدهید و همچینین افرادی که بادام زمینی روکش دار دوست دارند باید بادام زمینی پنیری را خریداری کنید و ان را با طعم های مختلف مخلوط و اغشته به یک روکش بکنید و ان را در داخل روغن سرخ نمایید که ان هم بسیار خوش طعم می شود . طرز تهیه بادام زمینی روکش دار را می توانید از سایت های اموزشی دریافت نمایید . ولی حتما پایه ان را بادام زمینی پنیری خریداری نمایید که طعم بی نظیری به بادام زمینی روکش دار می دهد .

نمایندگی پخش بادام زمینی پنیری در کشور

نمایندگی پخش بادام زمینی پنیری در کشوردر کشور ما فروش بادام زمینی چینی بسیار بالا است و خیلی از شهر ها به عنوان نمایندگی پخش بادام زمینی هستند و  فروش فوق العاده بالایی را دارند . علاوه بر دام زمینی خام در کنار محصولات شان فروش بادام زمینی پنیری بادام زمینی روکش دار را هم انجام می دهند و همه ی طعم های بادام زمینی فروش خوبی داد حتی افرادکه طعم خود بادام زمین را دوست ندارند از طعم بی نظیر بادام زمینی پنیری خوش شان می اید و مشتری ثابت خرید ان می شوند .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

پاسخی بگذارید