توانا
خانه / بادام زمینی روکش دار / خرید بادام زمینی روکش دار | صادرات آن به شرق آسیا

خرید بادام زمینی روکش دار | صادرات آن به شرق آسیا

بادام زمینی سرخ شده برای تقویت ریه و طحال مفید است و کلسترول خوب خون را بالا می برد.  این آجیل پر خاصیت درد معده را از بین می برد و به عنوان نرم کننده سینه استفاده می شود. محبوبیت بادام‌زمینی در کشور های شرق آسیا تنها به وعده صبحانه محدود نمی‌شود همان‌گونه که فرآورده‌های آن. با ایجاد موجی از دانش پزشکی در میان عموم مردم این منطقه و آگاهی نسبت به خواص مواد غذایی مختلف، استقبال و تقاضا برای مصرف آن هر روز بیشتر می‌شود. افزایش تقاضا در بازار شرق آسا سبب شده تا بادام‌زمینی به تجارتی قابل توجه در کشورمان با کشورهای این منطقه تبدیل شود تا جایی که کشوری چون چین به دنبال کسب سود از این تجارت است. خرید آن به دلیل محبوبیت این محصول در بین مردم کشورمان نیز از رونق خوبی برخوردار است

فروش عمده بادام زمینی  هلندی با چهار طعم مختلف ( باربیکیو، باربیکیو فلفلی، پیاز جعفری، سرکه پرتقالی ) بسیار بسیار خوش طعم و مقوی بصورت جزئی برای مصرف کننده و فله و بسته بندی برای پخش و توزیع با برند شادونه موجود است. ادامه مطلب به خرید بادام زمینی روکش دار اشاره خواهد شد.

خرید بادام زمینی روکش دار | صادرات آن به شرق آسیا

خرید بادام زمینی روکش دار با کیفیت

خرید بادام زمینی روکش دار با کیفیتفروش بادام زمینی پنیری از رتبه خوبی در میان فروش دانه های روغنی برخوردار است . بادام زمینی ایران نسبت به بادام زمینی خارجی طعم بسیار بهتری دارد.

در ایران کشت بادام زمینی در دو منطقه بیش از مناطق دیگر است.

  • بادام زمینی آستانه اشرفیه
  • بادام زمینی پارس آباد مغان

خرید بادام زمینی روکش دار با کیفیت بهتر می توان از مزارع پارس آباد یا آستانه اشرفیه خریداری نمود. همچنین این محصول بعد از فرآوری در کارخانه وارد فروشگاه ها و مبارز مغازه ها   می شود و امکان خرید مردم را نیز فراهم می‌کند.

صادرات بادام زمینی روکش دار به کشور های شرق آسیا

صادرات بادام زمینی روکش دار به کشور های شرق آسیا صادرات بادام زمینی روکش دار به کشورهای شرق آسیا و حتی کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه مان وجود دارد و تولیدی ها و فروشندگان زیادی اقدام به صادرات این محصول به این کشورها کردند و از قدیم الایام نیز این محصول به این کشور ها صادر میشد ،سوالی که برخی از ما می پرسند این است که برای صادرات ، بهتر است که مغز بادام صادر شود یا بادام با پوست(روکش)  ؟ علارغم مطلبی که گفته شد اغلب صادرکنندگان، به دلایل زیر صادرات مغز بادام را به صادرات بادام باپوست ترجیح می دهند :

  • وارد کنندگان وخریداران بادام در کشورهای مقصد، خواهان مغز بادام صادراتی هستند نه بادام باپوست.
  • مغز بادام صادراتی زودتر به مصرف مشتریان خرد می رسد چون بادام باپوست باید شکسته و جداسازی شود.
  • حجم زیادی از بادام باپوست به پوست آن تعلق دارد. با صادرات مغز بادام از دردسر این حجم اضافه خبری نیست.
  • با صادرات مغز بادام حجم زیادی بادام صادر می شود و سود زیادی نصیب صادرکننده و واردکننده می شود.

خریدار بادام زمینی روکش دار به قیمت تولید

خریدار بادام زمینی روکش دار به قیمت تولید برای خرید بادام زمینی روکش دار به قیمت تولید می توانید با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی شرکت مزمز و یا دیگر برندها این محصول را خریداری و سفارش دهید. بادام زمینی را می توان به عنوان میان وعده و تنقلات سالم و مقوی در نظر گرفت. بادام زمینی های دات چین از آستانه اشرفیه با بالاترین کیفیت و دانه بندی تهیه شده و در اختیار شما قرار گرفته است. بادام زمینی به علت طعم مطبوع اش باید همواره تازه و سالم خریداری شود، بادام زمینی های دات چین نیز فصلی و تازه تهیه شده و طعم و تازگی آنها حفظ شده است.

فرش بادام زمینی روکش دار نصف قیمت

فرش بادام زمینی روکش دار نصف قیمتبادام زمینی به تناسب ریز و درشت بودن و به تناسب خام و بوداده بودن دارای قیمت های گوناگون است . قیمتی که ما به شما اعلام می کنیم واقعاً قیمت خوبی است. قیمت بادام زمینی پارس آباد 40 هزار تومان می باشد. فروش بادام زمینی روکش دار نصف قیمت بسته به فصل آن متفاوت است و در طول سال در فصلهای خاصی به فروش می رسد دلیل این امر کشت این محصول در این فصل است.

بسته بندی زیبا بادام زمینی روکش دار

بسته بندی زیبا بادام زمینی روکش دار  با مراجعه به فروشگاه ها و مغازه ها و همچنین نمایندگی های بادام زمینی در شهرها با بسته بندی های  متفاوت و در رنگ ها و شکل های خاصی این محصول را می توان یافت. به دلیل اینکه بسته بندی خوب و با کیفیت بر فروش محصول تاثیر بسزایی دارد تولیدی هایی که این محصول را در ایران تولید می کنند به  این امر مهم پی برده‌اند و با بسته بندی زیبا بادام زمینی روکش دار  را به بازار داخلی و بازارهای خارجی عرضه می کنند.  در مطالبی که گذشت به عناوین زیر اشاره شد:

  • عرضه بادام زمینی روکش دار
  • تهیه بادام زمینی روکش دار
  • پخش بادام زمینی روکش دار
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

پاسخی بگذارید