توانا
خانه / فندق / بازار فروش فندق | قیمت عمده فروشی آن

بازار فروش فندق | قیمت عمده فروشی آن

فندق و بادام درختی با پوست سبز از جمله میوه های مغز دار مقویست که اغلب استفاده آن در آجیل ها ست که هم با پوست و هم بدون پوست در بازار به فروش می رسد. فندق در سطح تجاری در ایران در مناطق الموت قزوین و اشکورات در رودسر گیلان و شهسوار و رامسر در مازندران تولید می شود ترکیه با تولید ۷۵ در صد فندق جهان بزرگترین تولید کننده این میوه در جهان است. اشکورات رحیم آباد رامسر نیز بزرگترین تولید کننده فندق است و به عنوان پایتخت فندق ایران است بازار فروش فندق نیز در اشکورات و قزوین است از فندق در صنعت شیرینی سازی برای ساخت برالین مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین با ترکیب آن با شکلات می توان شکلات ترافل و همچنین نوتلا و فرانجلیگو تولید نمود روغن فندق نیز بسیار خوش طعم و در پخت و پز استفاده می شود فندق از نظر میزان پروتئین و چربی غیر اشباع بسیار غنی است و حاوی مقادیر بسیار قابل توجهی ویتامین ب۱ ٬ ب۶ ٬ و ب است.

بازار فروش فندق | قیمت عمده فروشی آن

مرکز پخش فندق در ایران

مرکز پخش فندق در ایرانمرکز پخش فندق در ایران در بسیاری از شهرها برداشت می شود یکی از این شهرها در اشکور در استان گیلان که اولین قطب فندق در کشور است می باشد و مرکز فروش این محصول است و ۷۳درصد فندق ایران را تامین می کند و قزوین نیز دومین قطب تولید و پخش فندق در ایران است در این منطقه ۴ نوع فندق سیاه بومی و سفید و بادامی و زرآبادی است، اردبیل، زنجان وقم نیز در مراتب بعدی تولید و پخش کننده عمده فندق هستند. فندق در جهان گونه های بسیار متفاوتی دارند.

قیمت فروش فندق در بازار تهران

قیمت فروش فندق در بازار تهرانقیمت فروش فندق در بازار تهران با توجه به نوع آن قیمت گذاری می شود. برخی از گونه های آن که روغن بسیار زیادی دارد کیفیت عالی دارد و به طور مسلم قیمت بالایی دارد تازه بودن این محصول نیز نقش مهمی در افزایش قیمت آن دارد و قیمت این محصول در فصل برداشت آن مناسب و با کیفیت است و در این فصل بیشتر به صورت عمده عرضه می شود و هر چه این محصول بدون واسطه عرضه شود قیمت ان ارزانتر است. فروش این محصول در فروشگاه های خشکبار عرضه می شود و عمده فروشی فندق نرخ کم تری دارد . قیمت فندق با پوست از قیمت مغز خالص آن ارزانتر است.

خرید و فروش انواع خشکبار

خرید و فروش انواع خشکبارخیلی از شرکت ها هستند که کار خرید و فروش فندق را بر عهده دارند و فندق را از باغدار خریداری و به فروشندگان می فروشند این شرکت ها نوعی واسطه هستند که کار صادرات فندق را نیز در خارج از کشور بر عهده دارند . خرید فندق به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود و به صورت اینترنتی می توان در سایت فروشگاه و شبکه های اینترنتی ثبت خرید کرد خرید اینترنتی فندق در هر ساعت از شبانه روز انجام می شود و بسیار با صرفه است. فندق سرشار از ویتامین و مواد عالی است که برای سلامتی انسان بسیار مفید است و در رفع کم خونی موثر ٬ مقوی مغز و اعصاب٬ درمان کننده ضعف عمومی بدن٬ درمان درد مفاصل استخوان٬ مقوی قلب و کلیه٬ درمان کننده اضطراب و تقویت کنتده پوست و مو است و سرشار از کلسیم روی پتاسیم اهن می باشد.

عرضه عمده فندق با پوست

عرضه عمده فندق با پوستاولین مراکز عرضه عمده فندق و بادام درختی با پوست سنگی در استان هایی که خواستگاه فندق هستند مانند گیلان و قزوین فندق بعد از برداشت از درخت با پوست آن به صورت عمده به مراکز پخش فندق یا کارخانجات مغزگیری فندق عرضه می شود و این مراکز و کارخانجات فندق را به صورت عمده در سراسر کشور توزیع می کنند و خیلی از دلالان هستند که فندق را از باغداران خریداری و به کارخانجات یا مرکز فروش فندق و توزیع کنندگان می فروشند  که با حذف این دلالان که واسطه هستند قیمت فندق هم ارزان می شود. در سایت های اینترنتی هم خبری از دلالان نیست و مشتریان می توانند فندق را به صورت عمده و خرده با قیمتی مناسب تهیه نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خريد بادام زمینی و فندق به صورت فله، در فروشگاه های عرضه کننده آجیل و خشکبار انجام میپذیرد. خرید فله ای برای کسانی بهتر است که مقدار زیادی از این محصول را نیاز

پاسخی بگذارید