توانا
خانه / بادام زمینی / بادام زمینی ایران | فروش ارزان و عمده آن در کشور

بادام زمینی ایران | فروش ارزان و عمده آن در کشور

بادام زمینی ایران جزء ارقام باکیفیت به شمار می رود که تنها در برخی از مناطق به صورت محدود کشت و تولید می شود. این محصول به عنوان ماده اولیه تولید بسیاری از مواد غذایی به صورت عمده به کارخانجات عرضه شده و به فروش می رسد. آیا از نرخ فروش عمده آن در کشور و قیمت هر کیلو بادام زمینی بو داده در بازار اطلاع دارید؟ برای خرید ارزان مرغوبترین بادام زمینی کدام فروشگاه ها یا مراکز پخش مناسب تر هستند؟ از کجا می توان نمونه تازه و روکش دار آن را خریداری نمود؟

بادام زمینی ایران | فروش ارزان و عمده آن در کشور

فروشندگان بادام زمینی در ایران

فروشندگان بادام زمینی در ایرانبادام زمینی با نام های دیگر مانند پسته زمینی و پسته شامی نیز در بازار خرید و فروش می شود. طبق آمارها حجم قابل توجه نیاز بازار به این محصول از طریق واردات تامین می شود اما در برخی از مناطق کشور نیز بادام زمینی مرغوب کشت و تولید می شود.

طبق آمارها مناطق کشت بادام زمینی در ایران اغلب محدود به استان های شمالی کشور و به ویژه شهرستان آستانه اشرفیه از توابع استان گیلان می شود. حدود 80 درصد از انواع بادام زمینی ایران در این شهرستان کشت، تولید شده و به صورت عمده در اختیار خریداران قرار می گیرد.

فروشندگان بادام زمینی این منطقه اغلب فعالین محلی هستند که به صورت مستقیم اقدام به عرضه این محصول می نمایند. برای تهیه و خرید بادام زمینی آستانه اشرفیه با قیمت و نرخ رقابتی، شناخت این فعالین و هم چنین شرکت های فرآوری بادام زمینی ایران اهمیت زیادی دارد.

خرید ارزان بادام زمینی در کشور

خرید ارزان بادام زمینی در کشورروش های مختلفی برای اطلاع از قیمت روز و هم چنین امکان خرید ارزان انواع بادام زمینی در کشور وجود دارد. همانطور که می دانید بادام زمینی تولید شده در کشور، از اوایل شهریور ماه برداشت می شود. می توان گفت که بهترین زمان برای خرید بادام زمینی خام به صورت عمده و نرخ تولیدی اوایل مهر ماه یعنی پایان فصل برداشت می باشد.

از سوی دیگر برای تهیه ارقام خام و بو داده وارداتی از کشورهای دیگر می توانید از طریق روش های زیر اقدام به خرید عمده این محصول با قیمت رقابتی نمایید:

  • خرید مستقیم از وارد کنندگان
  • سفارش عمده از شرکت های پخش
  • خرید از شرکت های بسته بندی با برندهای معتبر
  • خرید از طریق نمایندگان فروش اینترنتی

البته باید خاطر نشان کرد که خریدهای عمده و ارزان اغلب توسط تولید کنندگان، عمده فروشی ها، خشکبار فروشی ها و هم چنین شرکت های بسته بندی مغزیجات صورت می گیرد.

تهیه عمده بادام زمینی در کشور

تهیه عمده بادام زمینی در کشوربرای تهیه عمده این محصول در کشور ابتدا باید از قیمت بادام زمینی و نرخ فروش آن در بازار مطلع شوید. برای این منظور اگر قصد خرید بادام زمینی تولید شده در آستانه اشرفیه را می دارید، می توانید اقدام به استعلام قیمت خرید بادام زمینی از کشاورز نمایید. البته فروشندگان یا واسطه های محلی منطقه نیز منابع مناسبی برای استعلام قیمت ها و حتی خرید عمده محسوب می شوند.

از سوی دیگر برای خرید انواع بهترین بادام زمینی سورت و بسته بندی شده با درجه کیفی بالا، دفاتر مرکزی فروش و نمایندگان توزیع و پخش گزینه های انتخابی مناسب تری خواهند بود. توجه داشته باشید که در فصولی از سال قیمت بادام زمینی خام، سیر صعودی داشته و برای خرید عمده مناسب نخواهد بود.

خواص استفاده از بادام زمینی

خواص استفاده از بادام زمینیدر طب سنتی به انواع خواص بادام زمینی اشاره شده است و مصرف روزانه آن را به تمامی افراد جهت حفظ سلامت عمومی توصیه کرده اند. در ابتدا باید اشاره کنیم که طبع بادام زمینی گرم و تر است، بنابراین افراد گرم مزاج و کسانی که نسبت به دانه های خوراکی گرم حساسیت دارند، باید آن را با احتیاط مصرف کنند.

بادام زمینی خام و تازه سرشار از نیاسین است، به همین علت از تخریب سلول های مغزی و ابتلا به آلزایمر تا حدود زیادی جلوگیری می کند. رفع سرفه، تقویت بنیه عمومی، کاهش چربی و وزن، تاثیرات ضد سرطانی و کمک به هضم غذا نیز از دیگر فواید و خواص استفاده از بادام زمینی در درازمدت به شمار می روند.

نکته پایانی اینکه امروزه خرید عمده و ارزان بادام زمینی درجه یک تولید شده در ایران، نه تنها با روش های سنتی که با بهره گیری از سیستم های نوین اینترنتی با کمترین هزینه ها امکان پذیر شده است.

عرضه بدون واسطه بادام زمینی در کشور

عرضه بدون واسطه بادام زمینی در کشورامروزه اغلب خریداران عمده سعی در خرید بدون واسطه این محصول از کشاورزان و تولید کنندگان با هدف کاهش قیمت ها و تهیه محصول با کیفیت را دارند. برای این منظور علاوه بر شناخت تامین کنندگان و فروشندگان بهترین انواع بادام زمینی، می توانید از طریق نمایندگان آنلاین، بادام زمینی وارداتی و تولید ایران را با قیمت ارزان خریداری کنید.

از مزایای خرید اینترنتی از تامین کنندگان این محصول می توان به بهره مندی از قیمت های تولیدی، خرید بدون واسطه و اطمینان از کیفیت بادام زمینی اشاره نمود. تمامی این مزایا منجر به افزایش عرضه بدون واسطه بادام زمینی از طریق آنلاین و خرید آن شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید