توانا
خانه / بادام زمینی / مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه اول تولید فندق در کشور را به خو د اختصاص داده است و مرکزتوزیع انواع بادام زمینی و فندق در ایران شرکت ها و مراکز عمده پخش و فروش هستند و علاوه بر تعیین قیمت این محصولات آن هارا بصورت درجه بندی در اختیار بازارها و کارخانه های بسته بندی قرار میدهند.

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

سلامت پوست و مو با مصرف مداوم بادام زمینی

سلامت پوست و مو با مصرف مداوم بادام زمینیچه کسی پوستی سالم و درخشان را نمی خواهد؟ مردم روش های مختلفی را برای براق کردن مو و حفظ درخشندگی پوست خود امتحان می کنند. یکی از درمان های طبیعی اضافه شده به این ، مصرف منظم بادام زمینی است که پوست و مو را شفاف و براق می کند. بادام زمینی نوعی محصول شناخت شده در سطح جهان است که مصرف آن بسیار ضروری است و در چندین مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان کشت می شود. از نظر گیاه شناسی این محصولات زراعی حبوبات هستند که در زیر زمین رشد می کنند ، اگرچه این گیاهان به عنوان “آجیل” شناخته می شوند.
بادام زمینی برای تمیز کردن و پاک کردن پوست مفید است، شما می توانید از مزایای بسیار از این آجیل خوشمزه بهره مند شوید و ضمن برداشت از فواید آن از خوردن غذا لذت ببرید. مصرف منظم بادام زمینی در تمیز و شفاف سازی پوست شما بسیار مفید است و باعث براق شدن پوست شما نیز می شود. این فایده زیبایی شگفت انگیز از بادام زمینی یا مونگفالی صرفاً به دلیل داشتن چربیهای سالم و غیر اشباع شده Resveratrol و چربیهای اشباع نشده موجود در بادام زمینی است. این آجیل های چند منظوره برای قلب بسیار مفید هستند و همچنین در شستشوی سموم اضافی از بدن نقش بسزایی دارند که در غیر این صورت می توانند پوست روغنی ایجاد کنند. با تمیز کردن سموم از بدن ، بادام زمینی نه تنها از آسیب های مختلف پوست جلوگیری می کند بلکه باعث تمیز و شفافیت آن می شود. الیاف رژیم غذایی بادام زمینی همچنین به تمیز کردن سموم از بدن می انجامد زیرا این روش روده ها را نرم می کند و اطمینان حاصل می کند که مواد زاید  بدون هیچ گونه نگرانی از بدن پاک می شوند.
مزایای بادام زمینی یا Moongphali در پیری زودرس نیز انکار ناپذیر است  در خلیج

دختران از پیری زودرس بسیار می ترسند و از این رو روشهای مختلفی را امتحان می کنند تا همیشه پوست خود را محکم و درخشان نگه دارند. Groundnut یا Arachis hypogaea (بادام زمینی) یک محصول زراعی است که در بین مردم دنیا اهمیت زیادی دارد. یکی از مزایای شگفت انگیز moongphali یا بادام زمینی برای پوست این است که مصرف روزانه و معقول بادام زمینی به کاهش علائم پیری زودرس مانند چروک ، خطوط ریز ، لکه های تیره و غیره می انجامد. ویتامین E و ویتامین C که در مبارزه با رادیکالهای آزاد بدن و تثبیت آنها برای محافظت از پوست در برابر صدمات ناخواسته بسیار مفید هستند. بادام زمینی همچنین با فیتوشیمیایی ضد پیری غنی شده است ، که معمولاً به عنوان “Resveratrol” شناخته می شود که باعث دفع زودرس پیری می شود و پوست را سالم و صاف می کند. علاوه بر جلوگیری از پیری زودرس علائم ، ویتامین C موجود در بادام زمینی همچنین باعث استحکام ، پوستی ، جوانی پوست و حفظ خاصیت ارتجاعی پوست می شود. این به دلیل توانایی ویتامین C در تولید کلاژن است. کلاژن یک بافت پروتئینی غنی است که به شکل دادن به اندام های بدن می انجامد و همچنین از پوست ما در برابر جذب و پراکندگی مواد بیماری زا مانند سموم محیطی و میکروارگانیسم ها و غیره محافظت می کند. کلاژن عنصر اصلی ناخن ها و مو است.

بادام زمینی و بادام درختی ریز پوست را سالم و جوان می کند مردم دوست دارند بادام زمینی یا مونگفالی را ما بخورند و در مناطق نیمه گرمسیری و گرمسیری در سراسر جهان رشد می کند. بادام زمینی در افزایش جریان خون در رگ ها کمک موثر است ، بنابراین مصرف بادام زمینی به صورت مداوم و به طرز معقول ، در سالم سازی و جوانی پوست شما بسیار مفید است. بادام زمینی در آرامش ماهیچه ها ، اعصاب و رگ ها موثراست و پوست را جوان و سالم می کند. علاوه بر این ، سایر ترکیبات حیاتی موجود در بادام زمینی مانند فیتوشیمیایی ها و آنتی اکسیدان های موجود در بادام زمینی نیز در حفظ سلامت پوست تاثیر گذار هستند.بادام زمینی نه تنها در جلوگیری از آسیب های رادیکال آزاد ، پیری زودرس و سالم سازی و جوانی پوست نقش دارد بلکه نقش آن در درمان بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما بسیار چشمگیر است، پسوریازیس و اگزما مهمترین بیماری های پوستی هستند که میلیون ها نفر از جمعیت جهان را تحت تأثیر قرار می دهند. علاوه بر این ، بدترین قسمت این است که هیچ درمانی برای این بیماری ها وجود ندارد. شما فقط می توانید از اقدامات جلوگیری از کنترل اثر آن استفاده کنید. اسید چرب ضروری موجود در بادام زمینی برای جلوگیری از این بیماری ها مفید است ، اگرچه مصرف بادام زمینی باید به طور منظم اما به طور متوسط ​​باشد. اسید های چرب ضروری به کاهش تورم و قرمزی پوست کمک می کنند و سلول ها توسط پروتئین موجود در بادام زمینی تولید می شوند. با این حال ، ترکیباتی مانند منیزیم ، ویتامین E و روی بدن را از باکتری هایی که باعث آکنه و سایر مشکلات می شوند ، محافظت می کنند و درخشش پوست را بازیابی می کنند. بنابراین از این مزیت شگفت انگیز moongphali یا بادام زمینی برای بیماری های پوستی استفاده کنیدفواید بادام زمینی در مرطوب نگه داشتن و مرطوب نگه داشتن پوست بادام زمینی یا مونگفالی انرژی های فوری هستند. خوردن یا مصرف روزانه بادام زمینی به صورت روزانه به روشی معقول باعث می شود پوست شما مرطوب و آبرسانی شود. اسید چرب امگا 3 موجود در بادام زمینی برای مرطوب نگه داشتن و آبرسانی پوست بسیار مفید است. سلامتی پوست از طریق هیدراتاسیون پوست مشخص می شود. برای جلوگیری از بروز مشکلات پوستی مانند خشکی ، پوسته پوسته شدن ، پیری زودرس مانند چین و چروک و خطوط خوب ، مرطوب نگه داشتن پوست استفاده از روغن بادام زمینی یا کرم هایی با عصاره این روغن ضروری است. بادام زمینی همچنین در کنترل بیش از حد انتشار روغن کمک می کند و چندین مزیت دیگر نیز به همراه دارد. بادام زمینی از اشعه ماوراء بنفش خورشید دفاع می کند. پرتوهای اشعه ماوراء بنفش خورشید بسیار مضر است که ممکن است باعث سرطان یا سایر بیماری های پوستی شود. یکی دیگر از مزایای زیبایی شگفت انگیز moongphali یا بادام زمینی برای پوست ، خوردن بادام زمینی به صورت روزانه ، پوست را از اشعه UV محافظت می کند. این به دلیل آنتی اکسیدان های ویتامین E و ویتامین C موجود در بادام زمینی است که با یون های ناپایدار بدن مبارزه می کنند و آنها را تسکین می دهند. و در نتیجه آنها را از انجام هرگونه آسیبی به پوست خودداری کرده و به سالم ماندن پوست برای مدت طولانی کمک می کند.

بادام زمینی  یک راه حل مناسب برای بهبود کبودی ها و زخم ها است ، بادام زمینی نه تنها به زیبایی بدن و زیبایی ظاهری شما کمک می کند بلکه به بهبود سریع کبودی ها و زخم های شما نیز موثر است. بتاکاروتن موجود در بادام زمینی به این کیفیت عالی کبودی های درمانی و زخم ها سرعت می بخشد. بتاکاروتن موجود در بادام زمینی در بدن به ویتامین A تبدیل می شود و نقش اساسی در ترمیم و حفظ درخشش پوست دارد. همچنین به ترمیم سریع بافت های پوست کمک می کند. علاوه بر این ، ویتامین A موجود در بادام زمینی برای بهبود بینایی ضروری است و باعث می شود بینایی شما بهتر شود و احتمال بروز مشکلات عضلانی مرتبط با سن را کاهش دهد. بهبود زخم ها یک مزیت شگفت انگیز از مونگفالی یا بادام زمینی برای یک پوست سالم است. می توانید از کره بادام زمینی به عنوان ماسک صورت استفاده کنید  میلیون ها نفر در سراسر جهان از کره بادام زمینی برای خوردن غذا استفاده می کنند. با این حال ، در هند نسبت به سایر کشورها مانند ایالات متحده محبوب نیست. کره بادام زمینی نیز برای سلامتی بسیار خوشمزه و مفید است. علاوه بر این ، کره بادام زمینی به عنوان یک ماسک عالی صورت در نظر گرفته می شود که باعث بهبود درخشش پوست می شود. ماسک صورت کره بادام زمینی در از بین بردن ناخالصی ها و خاک از پوست کمک می کند و باعث درخشش و سلامت آن می شود.

مزایای زیبایی از بادام زمینی یا Moongphali برای موبادام زمینی منبع غنی از بیوتین است. مصرف مداوم بادام زمینی  برای موهای شما بسیار مناسب است. به دلیل وجود یک ویتامین مهم بیوتین  ، بادام زمینی موهای شما را براق می کند. بیوتین یک ویتامین اساسی برای رشد مو و پوست سر است. بیوتین در روده های بدن شکل می گیرد و حتی می توانید این ماده را از برخی محصولات غذایی مانند بادام ، گردو ، تخم مرغ ، نان گندم کامل ، هویج ، بادام زمینی و غیره تهیه کنید در صورتی که موهای طولانی می خواهید.بیوتین همچنین در جلوگیری از مشکلات ریزش مو کمک می کند. بادام زمینی منبع عالی بیوتین است. علاوه بر این حاوی فولاتهایی است که موهای شما را سالم تر می کنند. اگر از ریزش بیش از حد مو رنج می برید ، باید در رژیم غذایی خود فولات و بیوتین اضافه کنید یا می توانید بادام زمینی را در رژیم غذایی خود بیفزایید که منبع خوبی برای هر دو است. سرشار از بیوتین یک مزیت زیبایی شگفت انگیز از moongphali یا بادام زمینی برای سلامتی مو است.

نظر طب سنتی درباره فندق و تاثیرات آن

در طب اسلامی و سنتی نیز از خواص فندق یاد شده است.طب سنتی و فندق نیز باهم ارتباط دارند طبق نظریه طب سنتی فندق دارای طبع گرم و خشک است برای افراد با دیابت نوع 2یک میان وعده مناسب محسوب میشود.برای سلامت پوست و مو بسیار مفید و برای کنترل استرس هیجان عصاب میتوان روزانه از چند فندق استفاده کرد همچنین توصیه میشود افرادی که سنگ کلیه دارند روزانه 15دانه فندق مصرف کنند.

خواص فوق العاده فندق برای کبد چرب

خواص فوق العاده فندق برای کبد چرباز جمله خواص فندق میتوان به خواص فندق برای سم زدایی و پاک سازی کبد چرب اشاره کرد که بسیار مناسب و مفید است و میتواند کمک شایانب به افرادی که کبد چرب دارند کند.

فندق یک خوراکی خوشمزه برای مغز

فندق و بادام زمینی آستانه یک خوراکی و میان وعده خوشمزه و دوست داشتنی است که با توجه به داشتن فسفر بالا خصوصا در فندق تازه میزان فسفر بیشتر است به همین دلیل فندق برای مغز و تقویت آن بسیار مفید است و به همین دلیل بهتر است حتما از این آجیل خوشمزه خصوصا برای کودکان و دانش آموزان یا به طور کلی افرادی که فعالیت های ذهنی بیشتری دارند استفاده شود.

کاربرد و مصارف مختلف بادام زمینی خام

کاربرد و مصارف مختلف بادام زمینی خامبادام زمینی خام خواص بسیار زیادی برای بدن دارد و مفید است برای تقویت بنیه.پوست و مو.جلوگیری از سرطان مناسب برای افراد دیابتی کاهش دهنده کلسترول و بسیاری فواید دیگر و اما بادام زمینی خام برای افراد با فشار خون بالا و همچنیت کودکان بسیار مناسب است با بادام خام میتوان برای کودکان حریره بادام درست کرد که بسیار مفید است یا برای تهیه کره بادام زمینی و همچنین درست کردن نباتی بادام میتوان از آن استفاده کرد.

آب و هوای گرم بهترین هوا برای کاشت بادام زمینی

بادام زمینی یک گیاه یکساله است و آب و هوای گرم بهترین هوا برای کاشت بادام زمینی است و دمای مناسب برای پرورش بین 22تا25درجه سانتیگراد است.

بادام زمینی منبع تامین پروتیئن مورد نیاز بدن

بادام زمینی منبع تامین پروتیئن مورد نیاز بدنبادام زمینی م به طور سنتی به عنوان منبع روغن مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال ، برداشت پروتئین سالانه آن در سراسر جهان به نزدیک به 4.5 میلیون تن رسیده است. هند به دنبال آن چین و ایالات متحده بزرگترین تولید کننده بادام زمینی هستند. در سال های اخیر ، چندین غلات و غذاهای مبتنی بر حبوبات با استفاده از بادام زمینی به عنوان مکمل های پروتئین برای کاهش مشکل کالری پروتئین – سوء تغذیه ایجاد شده اند. بادام زمینی به شکل آرد ، ایزوله های پروتئینی و وعده غذایی در یک محصول مخلوط از نظر کیفیت حسی بسیار مطلوب به نظر می رسد.بادام زمینی منبع پروتئین است و با توجه به اسیدهای آمینه اساسی ضروری است ، اما قابلیت هضم واقعی آن با پروتئین حیوانی قابل مقایسه است. حتی اگر روشهای مختلف پردازش بر کیفیت تغذیه ای و حسی غذاهای غنی شده انسان بادام زمینی تأثیر بگذارد ، در این مقاله به منظور بهینه سازی استفاده از پروتئین بادام زمینی برای افزایش ارزش پروتئین غذاهای مبتنی بر غلات در کشورهای در حال توسعه ، مرور و خلاصه شده است. مناطق بادام زمینی در حال رشد در جهان.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خريد بادام زمینی و فندق به صورت فله، در فروشگاه های عرضه کننده آجیل و خشکبار انجام میپذیرد. خرید فله ای برای کسانی بهتر است که مقدار زیادی از این محصول را نیاز

پاسخی بگذارید