توانا
خانه / بادام زمینی / قیمت روز بادام زمینی / عرضه مستقیم آن به در کشور

قیمت روز بادام زمینی / عرضه مستقیم آن به در کشور

بادام زمینی هایی که در مراکز فروش آجیل و خشکبار، مشاهده می شوند، میوه ی بوته ای با نام علمی Arachis hypogaea می باشند که بومی آمریکای جنوبی به حساب می آید و از آن منطقه به سایر نقاط دنیا فرستاده شده است. از تفاوت های بادام زمینی با سایر آجیل ها (مانند گردو، فندق، بادام و پسته) می توان گفت بادام زمینی از حبوبات است و از دانه ها یا مغز های خوراکی به شمار می آید و در زیر زمین رشد می کند ولی آجیل ها میوه های درختی هستند. همچنین بادام زمینی با وجود داشتن خواصی مشابه با چهار نوع  آجیل نامبرده شده، قیمتی به مراتب پایین تر از آن ها را دارد و برای افرادی با اوضاع مالی مختلف قابل دسترسی می باشد. از خواص تغذیه ای بادام زمینی می توان به مقدار فراوان ﭘﺮوﺗﺌﻴﻦ، ﻓﺴﻔﺮ، ﻛﻠﺴﻴﻢ، ﭘﺘﺎﺳﻴﻢ و ﻣﻨﻴﺰﻳﻢ اشاره کرد.

بیش از 90 درصد بادام زمینی کشت شده در کشور، محصول  شهرستان آستانه اشرفیه در استان گیلان می باشد و این استان در میزان سطح زیر کشت بادام زمینی رکورد دار است. علاوه بر شهرستان آستانه اشرفیه، در شهرستان های دیگر استان گیلان مانند تالش، رودبار، رشت، و بندرانزلی نیز در زمینه ی کشت و تولید بادام زمینی فعالیت می کنند. شرکت های توزیع و پخش زیادی در این استان، بادام زمینی کشاورزان را خریداری و پس از بسته بندی یا فرآوری، به عرضه ی مستقیم این محصولات در کل کشور می پردازند. کسانی که قصد خرید بادام زمینی به صورت عمده یا جزئی را دارند باید قیمت بادام زمینی مراکز مختلف را به دقت بررسی کنند و از قیمت روز بادام زمینی در بازار آگاهی داشته باشند.

قیمت روز بادام زمینی / عرضه مستقیم آن به در کشور

بزرگترین مرجع فروش بادام زمین آستانه اشرفیه

بزرگترین مرجع فروش بادام زمین آستانه اشرفیهکشت و درآمد زایی از بادام زمینی در بین کشاورزان استان گیلان از اهمیت زیادی برخوردار است و محصول عمده ی کشاورزان این استان، پس از برنج، بادام زمینی می باشد.

فروشگاه های بسیاری در این استان در زمینه ی خرید و فروش بادام زمینی خام  فعالیت می کنند و مرجع فروش محصولات کشاورزان شهرستان های مختلف در این استان به شمار می آیند. برای آگاهی از بزرگترین فروشگاه های فعال در این استان و همچنین مقایسه ی قیمت خرید و فروش آن ها می توان از روش اینترنتی و فضای مجازی استفاده کرد.

خرید عمده بادام زمینی بو داده درشت

خرید عمده بادام زمینی بو داده درشتبادام زمینی های خام خریداری شده از کشاورزان، پس از فرآوری و بسته بندی توسط شرکت های فرآوری خشکبار با قیمت هایی به مراتب بالاتر از قیمت بادام زمینی خام، به بازار عرضه می شوند.  راه اندازی  خطوط فرآوری بادام زمینی در استان گیلان می تواند کمک بسیاری به رشد اقتصاد این استان کند. قیمت بادام زمینی بو داده درشت هر شرکت ممکن است با شرکت دیگر تفاوت هایی داشته باشد ولی طبق اعلام قیمت های مصوب محدوده ی این محصولات به ازای هر کیلوگرم بین 25,000 تومان تا 35,000 تومان بوده است.

لیست قیمت انواع بادام زمینی در نمایندگی آن

لیست قیمت انواع بادام زمینی در نمایندگی آنقیمت خرید بادام زمینی خام از کشاورزان هر ساله دچار تغییراتی می شود. تغییرات هزینه ی حمل این محصولات به شرکت های فرآوری و سپس به فروشگاه ها و نمایندگی ها باعث می شود قیمت تمام شده ی بادام زمینی فرآوری شده برای مشتری دچار افزایش یا کاهش شود. یکی از مراجع معتبر برای بررسی تغییرات قیمت بادام زمینی خام و فرآوری شده در هر سال، نمایندگی های هر کدام از شرکت های عرضه ی انواع مختلف خشکبار در کشور می باشند. برای آگاهی از محدوده ی قیمت بادام زمینی 97 یا قیمت دیگر خشکبار های هر شرکت می توان به نمایندگی های این شرکت ها مراجعه نمود، یا از طریق وب سایت های آن ها لیست قیمت این محصولات را به دست آورد.

عرضه مغز بادام زمینی نصف قیمت بازار

عرضه مغز بادام زمینی نصف قیمت بازارمراکز پخش و توزیع بسیاری در کشور در زمینه ی عرضه مغز بادام زمینی به بازار فعالیت می کنند با توجه به وجود کانال ها و شبکه های مجازی فعال در زمینه ی اعلام قیمت های انواع خشکبار، می توان از این راه ها نیز  قیمت بادام زمینی پوست کنده یا بادام زمینی با پوست را به صورت به روز رسانی شده به دست آورد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید