توانا
خانه / بادام زمینی و فندوق / قيمت فوق العاده خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی

قيمت فوق العاده خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی

قيمت خريد بادام زمینی و فندق و بادام درختی ریز ناب ایرانی فوق العاده مناسب و با توجه به کیفیت این مغزها مقرون به صرفه می باشد. مغزها سرشار از انواع ویتامین و ریز مغذی های ضروری بدن می باشند. به عنوان میان وعده و یک نوع خوراکی سالم بسیار مفید و پرخاصیت می باشند. باعث سالم نگه داشتن بدن و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها می گردند.قيمت فوق العاده خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی

درمان جدید مقابله با آلرژی با بادام زمینی

درمان جدید مقابله با آلرژی با بادام زمینیبرخی از افراد به بادام زمینی حساسیت دارند و واکنش های پوستی و التهاب های درونی در بدن انها ایجاد می شود. امروزه مقاله های بسیاری در خصوص درمان جدید مقابله با آلرژی صورت گرفته در اثر خوردن ترکیبات بادام زمینی ارائه شده است. یکی از این بررسیها در گروهی که حساسیت زیادی به این ماده غذایی داشته اند انجام شده است. این افراد بعد از خوردن بادام دچار آکنه و التهاب های پوستی می شوند. در این روش هر روزه دوز معینی از بادام زمینی به این گروه داده شد پس از گذشت مدت زمان معینی حساسیت افراد به این ماده غذایی کمتر و واکنش ها نیز کمتر شد.

درمان آلرژی با بادام زمینی در بسیاری از مقاله ها و آزمایش ها تثبیت شده است. خود بادام التهاب ها را کاهش داده و از بین می برد.

فسفر موجود در بادام زمینی و کاهش خستگی

فسفر موجود در بادام زمینی باعث تقویت و ترمیم ساختارهای مغز می گردد. بافت حافظه و سلول های مغز را تغذیه می نماید. برای دانش اموزان و افرادی که با فعالیت های فکری سروکار دارند بسیار تاثیر گذار می باشد.

بادام زمینی آستانه دارای فواید فوق العاده گسترده ای برای بدن می باشد. مصرف این ماده به دلیل داشتن مواد معدنی بسیار مناسب برای سلامت قلب، مغز و اندام های داخلی می باشد. از این ماده مغذی برای محافظت از مغز در برابر انواع بیماری ها استفاده می گردد. این مغز سرشار از نیاسین بوده که در بهبود حافظه نقش مهمی دارد و از اختلالات مربوط به حافظه مانند آلزایمر در سنین مختلف جلوگیری می کند. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بادام زمینی خاصیت ضد سرطان بودن ان می باشد. پلی فنولیک موجود در این مغز از انواع سرطان ها جلوگیری میکند. مصرف روزانه بادام باعث جدب بیشتر کلسیم در بدن می شود. چربیها و قندهای اضافه را از بدن به دلیل داشتن منگنز جمع نموده و از این طریق قند خون را تنظیم و متعادل می نماید.

بادام زمینی خام منبع تامین انرژی برای کودکان

بادام زمینی خام منبع تامین انرژی برای کودکانبادام زمینی خام به عنوان یک منبع پر انرژی برای کودکان می تواند عمل کند. کودکان به دلیل فعالیت زیادی که دارند نیازمند سطح بالایی از انرژی می باشند. بادام خام یکی از این منابع می باشد می توان از این مغزها در تهیه حریره بادام و انواع کیک و شیرینی استفاده کرد و انها را به عنوان میان وعده به کودکان داد. این ماده غذایی همانند یک قرص ویتامین عمل نموده و بسیار پرخاصیت و پرفایده برای بدن می باشد.

بادام زمینی برای کودکان و تمام گروه های سنی بسیار مناسب می باشد. سرشار از انواع ویتامین ها بوده و باعث افزایش خون سازی در بدن می شود. این ماده در بسیاری از دسرها و سالادها نیز قابل استفاده می باشد. برخی از غذاهایی که کودکان دوست دارند از جمله ماکارانی اگر همراه با بادام خام پخته شود بسیار خوش طعم و خوشمزه خواهد بود.

شیک ترین بسته بندی های فندق درجه یک

بسته بندی فندق از اهمیت فوق العاده ای جهت فروش برخوردار می باشد‌. در شیک ترین بسته بندی به بازار عرضه می شود. فندوق های درجه یک در بهترین بسته بندی به بازار عرضه می شوند. فندوق های صادراتی بسیار تازه، مرغوب و باکیفیت بوده و به سراسر کشور ارسال می گردند.

لیست قیمت فندق بسته بندی شده در  ایران در بازار امروز توسط تولید کنندگان بانظارت سازمان های دولتی در تعیین قیمت انجام می شود. قیمت این تولیدات به فاکتورهای بسیاری از جمله کیفیت و مرغوبیت آن بستگی دارد.

قیمت خرید فندوق ایرانی اعلا در بازار روز بسیار متفاوت است و به صورت آنلاین تغییر می کند. افزایش قیمت این محصول  یک روند تریجی را شامل می گردد و با توجه به شرایط بازار تغییر می کند. اگر میزان واردات و صادرات کم شود قیمت این محصول نیز به شدت افت کرده و قیمت نزولی در آن دیده می شود. اما اگر با یک مدیریت صحیح به بازار جهانی صادر گردد بسیار سودآور و پرفروش خواهد بود.

تهیه و فروش انواع فندق باکیفیت ایرانی اصل به صورت عمده و انبوه در بسته بندی و قیمت های عالی از طریق نمایندگی و مراکز فروش این محصول تجاری در استان های مختلف در حال انجام است. می توان انواع مختلف این محصولات خوشمزه و تازه را در بسته های مختلف با قیمت های مناسب و کیفیت عالی خریداری نمود.

خواص فندوق ایرانی از زمان های گذشته نزد پزشکان و طبیبان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و برای درمان و پیشگیری از بیماری های گوارشی استفاده می شده است. فروش مغزها در ایران در گذشته تا امروز به عنوان یک کالای تجاری نقش مهمی در اقتصاد جامعه ایفا کرده است.

قیمت جهانی فندق در این عمده فروش  ها از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار می باشد. بسیاری از کارخانه ها و مراکز تولیدکننده این نمونه صادراتی را در اندازه و حجم فوق العاده زیاد سفارش داده و از ان در تولید استفاده می نمایند. فندوق قدمتی چندین هزار ساله دارد و از گذشته تا امروز یک محصول پر رونق در بازار بوده است.

کیفیت انواع مغزیجات و تازه بودن آن در این کلی فروشی ها تضمین شده است. این مراکز کاملا معتبر بوده و دارای تمامی مجوز های صنعتی و بهداشتی  از سازمان های نظارتی مختلف هستند.

فروشگاه مغزیجات مختلف این تولیدات را با قیمت های بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. نحوه تولید و خشک کردن خرما بسیار مهم می باشد. نحوه سورتینگ و بسته بندی نیز بسیار پر اهمیت است. خشک شدن در برابر نور آفتاب باعث ضدعفونی و پاک شدن انواع خشکبار از باکتری ها می باشد.

این محصول در سراسر کشور و در تمامی استان ها دارای نمایندگی فروش می باشد و تولیدات خود را با مناسب ترین قیمت ها ارائه می دهند. در این مراکز انواع مختلفی از خرما در رنگ های متنوع و ابعاد مختلف با طعم متفاوت به فروش می رسند.

این محصول بهترین انتخاب برای انواع غذاها و یک نوع ماده غذایی سالم و پر خاصیت برای بدن محسوب می شود. برای بزرگسالان نیز استفاده از این مواد ویتامینی و فیبری در طول روز توصیه می شود. نمایندگی فروش این محصول انواع مختلف نخود را به سراسر کشور ارسال می نماید.

جهت ارتباط با نمایندگی و فروشگاه های عرضه این محصول راه های ارتباطی زیادی تدارک دیده شده است که عبارتند از:

  • تماس مستقیم با تولید کننده و ثبت سفارش
  • تماس با نمایندگی های فروش
  • مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه این محصولات

شرکت صادرات مغز ها انواع مختلف خرما خاصویی بسته بندی شده با کیفیت بسیار عالی را به بازار ارائه می کند. خرماهای بسته بندی شده فوق العاده استاندارد و بهداشتی می باشند و در وزن های مختلفی به فروش می رسند. در انواع ظروف پلاستیکی و یا کارتن های روکش دار پلاستیکی بسته بندی می گردند.

بسته بندی جذاب و باکیفیت نقش بسیار مهمی در فروش و صادرات این محصول به خارج از کشور ایفا می نماید. یک برندسازی قوی و بسته بندی مناسب می تواند فروش محصولات را چندین برابر افزایش دهد. مغزهای بسته بندی شده توسط افراد متخصص و با استفاده از تجهیزات تحت نظارت کامل به کشورهای اطراف صادر می گردند.

بزرگترین تولید کننده های فندق در داخل کشور در حال ارائه محصولات به صورت عمده می باشند. این محصول به صورت عمده در بازار توزیع و پخش می شوند. این تولیدات از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند و با قیمت های فوق العاده مناسب در بازار به فروش می رسند.

فروش عمده فندق و پسته در مراکز عمده فروشی باعث تنظیم قیمت ها و تعادل بازار می گردد. این محصولات در بسته بندی های متنوع و یا به صورت فله به بازار عرضه می گردد. در ایران شرکت ها و کارخانه های بسیاری در زمینه تولید و سورتینگ  در حال فعالیت می باشند و انواع مختلفی از نخود ایرانی مرغوب را به سراسر کشور ارسال می نمایند.

فندق آجیلی مفید برای سلامتی قلب

فندق آجیلی مفید برای سلامتی قلباستفاده از مغزها باعث تامین مواد معدنی، فیبر، پروتئین و چربی های اشباع نشده در بدن می گردد. این مغزها می تواند بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های مربوط به قلب را از بین ببرد و آنها را بهبود ببخشد. استفاده از مغزیجات باعث کاهش وزن و افزایش سوخت و ساز بدن خواهد شد. بنابراین بسیار تاثیرگذار در تناسب اندام بدن خواهد بود.

فندق از مغزهایی است که استفاده از ان برای تقویت مغز و حافظه و پیشگیری از بیماری های قلبی بسیار پراهمیت می باشد. افرادی که دچار حملات قلبی و استرس می شوند بهتر است روزانه به میزان حداقل ۱۰ عدد فندوق استفاده کنند. مصرف فندوق به صورت منظم حملات قلبی و اضطراب ناشی از آن را کاهش می دهد.

برخی از مطالعات و مقالات نشان می دهد که مصرف این نوع مغز باعث تقویت عصله های قلب شده و ان را مقاوم تر در برابر اضطراب های روزانه می نماید. میزان سکته قلبی در افرادی که از انواع مغزها مخصوصا فندوق استفاده می کردند به طور معناداری کمتر از سایرین بود. این نشان می دهد که استفاده از این ماده مغذی در سلامت قلب نقش بسیار مهمی دارد. عملکرد آن نیز به دلیل افزایش تغذیه بافت قلب به دلیل خون رسانی بیشتر می باشد.

تاثیر گذاری فندق به دلیل کاهش میزان بروز چاقی در افراد و تعادل در فشار خون افراد می باشد. این ماده مغذی دارای موادی است که میزان متابولیسم بدن را افزایش می دهند. به همین علت افرادی که این مغزها را استفاده می کنند به تدریج وزن انها کمتر می شود و به تناسب اندام مناسب می رسند. این ماده کمک می کند که کربوهیدرات و قند های تجمع یافته در بدن به انرژی تبدیل و از بدن خارج شوند. فندق دارای ریزمغذی به نام منگنز بوده که این عنصر باعث کاهش وزن در افراد نسبتا چاق خواهد شد. فندوق دارای پروتئین و چربی مفید بوده و باعث احساس سیر بودن افراد می شود و همین باعث پرهیز از خوردن فرد می گردد.

همین کاهش وزن باعث می شود که چربی اصافه بدن از بین رفته و قلب بتواند راحت تر به فعالیت خود ادامه دهد. از این طریق باعث کاهش میزان چربی و کلسترول خون شده و در نتیجه فشارخون بدن را نیز تنظیم می کند. در نهایت باعث می شود که قلب به عنوان مهمترین عضو بدن در آرامش کامل به فعالیت های خود ادامه دهد و هیچ گونه صدمه و آسیبی به ان وارد نگردد. اگر می خواهید از قلب خود محافظت نمایید تغذیه خود را تغییر دهید و از مغزیجات بیشتر استفاده کنید تا در زندگی آرامش بیشتری داشته باشید.

ویتامین ای موجود در فندق مفید برای کم خونی

ویتامین ای موجود در فندق برای پیشگیری از کم خونی بسیار موثر می باشد. فندق برای کم خونی و پیشگیری از بیماری های مختف موثر می باشد. دارای میزان بالایی ویتامین ای بوده که سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. فندق برای قلب و سلامتی و تنظیم و کنترل فشار خون بسیار موثر می باشد.

افرادی که در سنین میانسالی و سالمندی هستند توصیه می شود روزانه چند عدد فندق استفاده نمایند. زیرا باعث سلامت بدن انها خواهد شد. فندق یک ماده مغذی خونساز برای بدن بوده و باعث تنظیم و کنترل فشار خون خواهد شد. استفاده از ان برای مادران باردار نیز بسیار موثر در سلامت جنین می باشد.

بادام زمینی و فندق بهترین آجیل در میهمانی ها

بادام زمینی و فندق بهترین آجیل در میهمانی هافندوق و بادام زمینی از نظر ارزش غذایی در سطح بالایی قرار می گیرند. هر دو دارای انواع ویتانین های ضروری برای بدن هستند. هر دو میزان بالایی ویتامین E دارند. هردو باعث حفظ تناسب بدن شده و باعث شادابی و زیبایی پوست خواهند شد. در مهمانی ها استفاده از این مغزها باعث می شود که مهمانان بعد از شام با استفاده از این تنقلات احساس سبکی و ارامش داشته باشند.

فندوق دارای تمام مواد معذی به میزان قابل توجهی می باشد. میتوان این ماده را به عنوان یک خوراکی سالم و معذی در طول روز استفاده کرد. حدود ۱۴ گرم فندوق حاوی مواد معذی از جمله ۸۸ کالری، ۲/۳ گرم کربوهیدرات، ۲/۲ گرم پروتئین، ۱۳ گرم چربی، ۱/۳ گرم فیبر، منگنز، مس، ۲/۲ گرم ویتامین ای، ۰/۱ ویتامین B6، حدود ۴۰ میلی گرم فسفر و ۱۵ میکرو گرم فولات، اهن، ۲ میکرو گرم ویتامین کا، ۹۵ میلی گرم پتاسین، روی و شامل ویتامین سی، کلسیم و نیاسین است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بزرگترين فروشنده عمده بادام زمینی و فندق با قیمت ارزان

چگونه می توان از بزرگترين فروشنده بادام زمینی و فندق در بازار استعلام گرفت؟برای تهیه این محصولات با قیمت ارزان، باید آن ها را به صورت عمده خریداری کرد یا عوامل

پاسخی بگذارید