توانا
خانه / فندق / فروش عمده فندق ارزان | برند های برتر صادر کننده خشکبار در ایران

فروش عمده فندق ارزان | برند های برتر صادر کننده خشکبار در ایران

یکی از دانه های روغنی پر از خاصیت  و شناخته شده فندق است که در ایران بیشتر در کوهستان پرورش و یافت می شود. عوامل بسیار زیادی بر روی تعیین قیمت هر نوع محصولی از جمله خشکبار و البته فندق، موثر هستند. وجود هزینه هایی همچون حمل و نقل و نگهداری و نیز وجود واسطه ها موجب می شود تا محصول فروخته شده در باغ با قیمت واقعی و مناسب به دست مصرف کننده واقعی نرسد. فروش عمده فندق و بادام زمینی سرخ شده ارزان در باغات این محصول می تواند سود بیشتری نصیب کشاورز کرده و نیز تازه ترین فندق را باقیمت ارزان تری برای خریداران فندق فراهم کند.

فروش عمده فندق ارزان | برند های برتر صادر کننده خشکبار در ایران

برترین برند های صادر کننده فندق در کشور

برترین برند های صادر کننده فندق در کشوریکی از ارز آورترین صادرات غیر نفتی در کشور، صادرات خشکبار بوده و هست. گرچه وجود مشکلاتی در زمینه سیاست گذاری در صادرات و نیز کاستی هایی در زمینه های بسته بندی، بازاریابی، تبلیغات، فرآوری و غیره باعث شده است تا حجم بالای صادرات فندق نصیب کشورهای رقیب شود اما برترین برندهای صادر کننده فندق در کشور با شناسایی نیاز کشورهای هدف و با ارائه محصول با کیفیت همراه با قیمت مناسب توانسته اند علاوه بر ورود به این بازار جهانی و رقابت بر سر ماندن در این عرصه تنگاتنگ، ارزآوری مناسب و نیز اشتغال زایی برای جوانان داشته باشند.

خرید ارزان ترین فندق در کشور

خرید ارزان ترین فندق در کشورمرکز فروش فندق و بادام زمینی پنیری ارزان در کشور کجاست؟ چگونه می توان فندق با کیفیت را با قیمت ارزان تری تهیه کرد؟

یکی از انواع خشکباری که فروش خوبی در بازارهای کشور دارد فندق است. در بازار خشکبار قیمت های متفاوتی از سوی فروشندگان با توجه کیفیت و مرغوب بودن فندق به خریدار ارائه می شود. خریدار هر محصولی غالباً به دنبال ارزان ترین قیمت با کیفیت مطلوب مورد نظردر بازار است. همانند هر محصول دیگری درجه دو آن قیمت ارزان تری نسبت به درجه یک آن خواهد داشت.

شرکت های فعال در زمینه خرید خشکبار در کشور با خرید ارزان فندق از کشاورزان و تولید کنندگان فندق، و بدون واسطه می توانند اقدام به خرید فندق مرغوب با قیمت ارزان تر کرده و با رعایت جانب انصاف با قیمت مناسب تری به دست خریداران داخل کشور برسانند.

تهیه عمده فندق در کشور

تهیه عمده فندق در کشورخوشبختانه به دلیل شرایط اقلیمی ایران انواع خشکبار از جمله فندق در کشور تولید می شود. و کشاورزان و شرکت های بسیاری در این زمینه فعال هستند. فروش فندق در کشور توسط مراکز مختلفی صورت می گیرد.

 

  1. کشاورزان و تولید کنندگان فندق
  2. بازار و بازارچه های فروش خشکبار که معمولا در همه شهرها وجود دارند.
  3. شرکت ها و نمایندگی شرکت هایی که اقدام به بسته بندی و پخش فندق می نمایند.

مراجعه به کشاورزان و تولید کنندگان می تواند انتخاب مناسبی به منظور تهیه فندق عمده با کیفیت و قیمت مناسب باشد.

لیست شرکت های پخش کننده فندق در تهران

لیست شرکت های پخش کننده فندق در تهرانپس از تولید و ورود محصول با کالایی به بازار، توسط واسطه های فروش به قسمت های مختلف بازار پخش و توزیع شده و سپس توسط فروشندگان به دست مصرف کنندگان می رسد. اصولاً وجود واسطه ها به عنوان توزیع کننده در جهت بازاریابی و تسهیل فروش محصول امری جدایی ناپذیر است. تعداد واسطه ها و شرکت های پخش کننده فندق در شهر بزرگی مانند تهران بسیار زیاد است که وظیفه توزیع و پخش فندق در طیح وسیعی در بازار را به عهده دارند و با راهنمایی در زمینه کیفیت و نوع فندق و ارائه لیست قیمت انواع فندق به خریداران خرد و یا عمده می توانند یاری رسان کشاورز و خریدار باشند.

کارخانجات فراوری فندق در کشور

کارخانجات فراوری فندق در کشورفندق در بسیاری از استان های کشور از جمله گیلان، مازندران، قزوین کاشت و تولید می شود و پس از خشک کردن و بسته بندی در کارخانه به بازار ارائه می شود. در بازارهای خشکبار سطح کشور فندق به چند صورت ارائه می شود:

  • فندق با پوست خام
  • فندق بو داده با پوست
  • مغز فندق خام
  • مغز بو داده فندق

فندق نیز همچون بسیاری از محصولات کشاورزی با داشتن سطح زیر کشت وسیع در کشور از ارائه خام و فله در بازار رنج می برد. کارخانجات فراوری فندق، با بکارگیری صنایع تبدیلی و تکمیلی، می توانند این محصول را همچون کشورهای اروپایی فرآوری کرده و از آن در محصولات آرایشی و بهداشتی، دارویی و نیز غذایی استفاده کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال جوانان سرزمینمان در زمینه رشد اقتصادی گام بلند و موثری بردارند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خريد بادام زمینی و فندق به صورت فله، در فروشگاه های عرضه کننده آجیل و خشکبار انجام میپذیرد. خرید فله ای برای کسانی بهتر است که مقدار زیادی از این محصول را نیاز

پاسخی بگذارید