توانا
خانه / فندق / فروش عمده بهترین فندق صادراتی ایران | کشور های وارد کننده خشکبار تازه و ارزان

فروش عمده بهترین فندق صادراتی ایران | کشور های وارد کننده خشکبار تازه و ارزان

فروش عمده بهترین فندق و بادام درختی با پوست سبز صادراتی ایران از طریق فندق هایی تعیین می شود که در استان های گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل، گلستان، زنجان و قم کشت می شود. قطب فندق ایران منطقه اشکور بخش رحیم آباد شهرستان رودسر از استان های گیلان می باشد که به دلیل شرایط خاص و وجود زمین های زیاد برای کشت فندق حدود ۷۳ درصد از فندق ایران را تامین می کند و بهترین فندق صادراتی ایران در همین منطقه کشت می شود. یکی از کشورهای وارد کننده خشکبار ارزان می توان به کشور چین اشاره کرد با اینکه این کشور خشکبارهای ارزانی وارد می کند اما کیفیت آن نسبت به خشکبارهایی که در ایران کشت می شود پایین تر است و مرغوبیت آن نیز کم می باشد.

فروش عمده بهترین فندق صادراتی ایران | کشور های وارد کننده خشکبار تازه و ارزان

کشور های وارد کننده فندق تازه

کشور های وارد کننده فندق تازهیکی از معروف ترین کشورهایی که حدود ۶۰ درصد فندق جهان را تامین می کند کشور ترکیه است. در این کشور در مناطق شمالی آن در ساحل دریای سیاه فندق کشت می شود. و سالانه ۷۱ درصد از زمین های کشاورزی برای کشت فندق استفاده می شود.

از دیگر کشور های مهم برای کاشت فندق می توان به ایتالیا، اسپانیا و اورگون ایالات متحده آمریکا و آذربایجان اشاره کرد. که بعد از ترکیه از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

در بین کشور های تولید کننده فندق ایران در رتبه ششم قرار دارد و صادرات فندق یکی از راه های کسب درآمد ایران می باشد و فندق عمده را به دیگر کشورها صادر می کند.

فروش عمده فندق به زیر قیمت بازار در کشور

فروش عمده فندق به زیر قیمت بازار در کشورایران به دلیل اینکه صنایع تبدیلی ندارد ناچار است که بخش عمده ای از محصولات خود را به دیگر کشورها بفروشد مثلا ترکیه ترکیه حدود ۶۰ درصد فندق جهان را تامین می کند وقطب فندق جهان به حساب می آید با این حال به دلیل این که صنایع تبدیلی دارد از کشور های دیگر مثل ایران فندق خام را به صورت عمده و با قیمت ارزان خریداری می کند و سپس در کشور خود آن را برای محصولاتی مانند شکلات و شیرینی استفاده می کند و با قیمتی چندین برابر قیمت فندق خام خریداری شده به ایران صادر می کند.

حراجی فندق ارزان در کشور

حراجی فندق ارزان در کشوریکی از راه های خرید فندق ارزان و بادام درختی با پوست سنگی خرید اینترنتی فندق می باشد در بسیاری از سایت های ایران فندق های شهرهای مانند قزوین و گیلان و نیز دیگر مناطق کشور با قیمتی کمتر از مقداری که در سطح کشور رواج دارد به کسب درآمد می پردازند.

با این حال نیز قیمت فندق تازه که در بسیاری از سایت ها وجود دارد حدود ۱۲۰۰۰۰ تومان می باشد که این قیمت کم ترین قیمت موجود در سایت ها می باشد و قیمت فندق با پوست حدود ۵۸۰۰۰ تومان می باشد.که این قیمت فندق درجه یک است و قیمت فندق درجه ۲حدود ۵۰۰۰۰ تومان است.

درکشور نیز سالانه چندین بار فندق هایی که از کشور های دیگر وارد می شود و یا در ایران کشت شده اما کیفیت چندانی ندارد به صورت حراج در اختیار مردم قرار می گیرد.

تولید کنندگان فندق صادراتی در کشور

تولید کنندگان فندق صادراتی در کشورمرغوب ترین فندق همان فندق مناطق اشکور بخش رحیم آباد شهرستان رود سر از استان های گیلان می باشد که کشاورزان در این مناطق فندق را با بالاترین کیفیت تولید می کنند و سپس بخش عمده آن به کشورهای اروپایی و آسیایی به خصوص ترکیه صادر می کنند با این حال استان های دیگر نیز مانند اردبیل، قم و گلستان نیز از تولید کنندگان بزرگ فندق صادراتی در کشور هستند.

بازرگانی فروش فندق صادراتی

بازرگانی فروش فندق صادراتییکی از معروف ترین بازرگانی های فروش فندق صادراتی می توان به بازرگانی فندق طلایی اشاره کرد که تولید کننده پنج مغز طلایی از جمله فندق، پسته سبز، بادام زمینی، بادام درختی و گردو به صورت مغز،خلال، پودر، گرانول ،خمیر و کره می باشد که کره بادام زمینی در بین خریداران آن از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. و خریداران فندق در جهان و در ایران از این طریق می توانند فندق مورد نیاز خود را تهیه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خريد بادام زمینی و فندق به صورت فله، در فروشگاه های عرضه کننده آجیل و خشکبار انجام میپذیرد. خرید فله ای برای کسانی بهتر است که مقدار زیادی از این محصول را نیاز

پاسخی بگذارید