توانا
خانه / بادام زمینی خام / فروش عمده بادام زمینی خام | فروشگاه معتبر انواع مغز دانه در ایران

فروش عمده بادام زمینی خام | فروشگاه معتبر انواع مغز دانه در ایران

بادام های زمینی که به نام های بادام شامی و پسته کوهی نیز شناخته می شود در نوع خام آن دارای خواص بسیار بالاتری می باشد و یکی از خشکبار های مورد پسند در بین آجیل می باشد.

بخاطر قیمت مناسب آن از پرفروش ترین آجیل ها نیز به حساب می آید از این رو معمولا فروشندگان به خرید از مراکز فروش عمده بادام زمینی خام اقدام به عمل می آورد تا میزان درخواستی مشتری خود را تا حداقل یک هفته تامین نمایند و همینطور صرفه جویی در بیشتر امور انجام داده باشند.

بیشترین این محصول در نواحی کوهستانی یا به عبارتی سرد و خشک کشت می گردد.

علاوه بر این مغزدانه های دیگری نظیر بادام درختی، هندی، تخمه ها و غیره… را نیز می توان همراه این محصول در فروشگاه معتبر مشاهده نمود و بر حسب نیاز خریداری کرد.

فروش عمده بادام زمینی خام | فروشگاه معتبر انواع مغز دانه در ایران

قیمت خرید و فروش عمده بادام زمینی خام

قیمت خرید و فروش عمده بادام زمینی خامخرید و فروش بادام زمینی سرخ شده خام به دو صورت در بازار انجام می گردد هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی شده و یا از برند های خاص از این رو هم خرده فروشی و هم عمده فروشی این محصول رایج است.

باید ذکر شود که بادام زمینی ایران از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد.

قیمت بادام زمینی چیزی متوسط 20 هزار تومان می باشد که این رقم به صورت عمده بسیار کاهش می یابد. به دلیل نوسانات بازار لیست قیمت پیوسته باید از فروشندگان معتبر استعلام گرفته شود.

بزرگترین تولید کنندگان بادام زمینی در جهان

بزرگترین تولید کنندگان بادام زمینی در جهانبزرگترین تولیدکنندگان انواع بادام زمینی در جهان را می توان به ترتیب موارد زیر دانست:

  • چین
  • هند
  • ایالات متحده
  • نیجریه

ایران،با وجود داشتن کیفیت بالا در این لیست رتبه بسیار پایینی را دارد و تقریبا رتبه 60 ام است که می تواند بهبود یابد با این حال صادرات خوبی انجام می گیرد. چرا که محصولات داخلی اکثرا ارگانیک بوده و هیچ تراریختی و اصلاح نژادی مضری روی آن صورت نگرفته است.

صادر کنندگان برتر بادام زمینی خام درجه یک در کشور

صادر کنندگان برتر بادام زمینی خام درجه یک در کشورتوزیع بادام زمینی پنیری به دو صورت فله و یا بسته بندی شده در سایز های مختلف توسط برخی از صادرکنندگان و تولیدکنندگان این محصول انجام می گیرد.

شرکت های بسیاری در داخل به صادرت این محصول می پردازند. عمده صادرات این شرکت ها به کشورهای  ترکیه، آلمان و همین طور کشورهای همسایه خلیج فارس می باشد.

انواع بادام زمینی در بازار ایران

انواع بادام زمینی در بازار ایرانانواع مختلف بادام زمینی هایی که در بازار های ایران وجود دارد و بر حسب ذائقه افراد خریداری می شود عبارت است از:

  1. خام
  2. شور داده شده
  3. با پوست
  4. بدون پوست
  5. بادام زمینی غلاف دار

که توسط برخی از شرکت ها مانند مزمز در طعم های مختلف مانند سرکه ای؛ تند و آتشی نیز ارائه می گردد. خرید بادام زمینی خام از جمله پر طرفدار ترین آنها می باشد که علاوه بر کاربرد در آجیل در تناژ بالا و یا به عبارتی به صورت عمده به منظور روغن گیری و … صورت می گیرد.

از برندهای خارجی موجود در بازار ایران نیز میتوان از برندها و محصولات چینی و هندی نام برد که اکثرا به صورت قاچاق وارد شده است و از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند و از محصولات تراریخته به حساب می آیند.

در بسته بندی های مختلف نیز مارک های جف و … را می توان یافت.

فروشگاه معتبر بادام زمینی خام

فروشگاه معتبر بادام زمینی خام فروشنده بادام زمینی خام امکان خرید آن را به صورت غیر حضوری قرار داده است که در بستر اینترنت بسیاری از این فروشندگان را می توان جست و جو نمود. آنان به منظور اعتماد سازی از کیفیت شرایط ویژه ای را درنظر گرفته اند که تنها کافی است با مناسب ترین آنها از طریق درگاه های موجود و یا شماره تماس های قرار داده شده و یا هر نوع راه ارتباطی دیگر تماس برقرار نمود.

از راز های افزایش تعداد مشتریان فروشگاه های معتبر اینترنتی تنوع و کیفیت بالای محصولات آنها می باشد بخصوص در فروش آجیل هایی همچون بادام زمینی که میزان کیفیت مستقیما در طعم آنها اثر گذار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

پاسخی بگذارید