توانا
خانه / بادام زمینی / فروش بادام زمینی اینترنتی | راه های مختلف خرید خشکبار در ایران

فروش بادام زمینی اینترنتی | راه های مختلف خرید خشکبار در ایران

محصولات خشکبار از پرطرفدارترین خوراکی ها در ایران هستند. یکی از محصولات بسیار پرطرفدار خشکبار بادام زمینی و بادام درختی ریز میباشد. با پیشرفت ابزار ارتباطات و اینترنت، علاوه بر خرید حضوری این محصول در فروشگاه های آجیل و خشکبار، سوپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، امکان فروش بادام زمینی اینترنتی را نیز مهیا کرده است. بادام زمینی که غنی از پروتئین است و خواص زیادی دارد را میتوانید با خرید از فروشگاه های مطمئن آنلاین تهیه کنید و درب منزل تحویل بگیرید. میتوانید به سایت فروشگاه های آجیل و خشکبار مراجعه کنید و قیمت ها را مقایسه کنید و بهترینش را بخرید. خرید خشکبار ارزان و یا با تخفیف در اینترنت بسیار راحت است.
فروش بادام زمینی اینترنتی | راه های مختلف خرید خشکبار در ایران

انواع راه های تهیه بادام زمینی در ایران

انواع راه های تهیه بادام زمینی در ایرانکاشتن بادام زمینی در اواخر فروردین و در ریگزارهای مرطوب انجام میشود. شرایط داشتن بادام زمینی مرغوب، بذر مرغوب و زمین مرطوب است. کاشت این محصول به صورت دیمی انجام میشود و زمان برداشت آن از اوایل شهریور تا اواخر مهر میباشد. بادام زمینی را به دو روش صنعتی و سنتی میتوان خشک کرد. پس از آنکه تری حاصل از جدا کردن پیله، که همان پوسته ی بادام زمینی میباشد، گرفته شد از یکی از روش ها برای خشک شدن بادام زمینی استفاده میکنند. در روش سنتی، بادام زمینی را در فضای باز و زیر نور آفتاب قرار میدهند تا رطوبت اولیه خود را از دست بدهند. هر چه بیشتر بادام زمینی ها زیر نور آفتاب قرار داشته باشند، خوشمزه تر میشوند و در مقایسه با بادام زمینی صنعتی که کار خشک کردن را با ابزارهای صنعتی انجام میدهند و با استفاده از دستگاه روکش بادام زمینی آن را در مزه های مختلف تولید میکنند، رنگ تیره تری دارد.

فروش عمده بادام زمینی در کشور

فروش عمده بادام زمینی در کشورفروش عمده بادام زمینی آستانه برای صادرکنندگان و عمده فروشان آجیل میتوانند این محصول را در تناژ های مختلف و قیمت های مختلف بسته به کیفیت تهیه کنند. فروش عمده بادام زمینی آستانه اشرفیه که قطب اصلی بادام زمینی در کشور میباشد، از طریق اینترنت نیز ممکن است و برخی از آنها به دلیل عرضه مستقیم فقط به صورت عمده به فروش میروند و قیمت هایشان بر حسب تناژ و نوع بادام زمینی متفاوت میباشد. فروش عمده بادام زمینی خام به صورت آنلاین و با دانستن مشخصات خرید محصول انجام میشود. حداقل سفارش، نوع بسته بندی, مدل بادام زمینی، وزن و نحوه فرآوری در سایت مشخص میشود و طبق آن میتوان به راحتی سفارش داد.

لیست قیمت فروش بادام زمینی در ایران

لیست قیمت فروش بادام زمینی در ایرانلیست قیمت بادام زمینی را میتوان از راه های متعددی به دست آورد. با مراجعه به مراکز خرید و فروش آجیل و خشکبار، سوپر مارکت ها و وبسایت های اینترنتی، میتوان قیمت روز فروش بادام زمینی را به دست آورد. فروشندگان با در نظر گرفتن نرخ روز، بادام زمینی را عرضه میکنند. از نمایندگی ها میتوان قیمت خرید بادام زمینی از کشاورز را به دست آورد. به عنوان مثال: بادام زمینی شور با وزن خالص 500 گرم بر حسب قیمت روز 650000 ریال میباشد و قیمت بادام زمینی با پوست خام 1000 گرمی 300000 ریال میباشد. و در میان اینها بادام زمینی خام با پوست قیمت کمتری دارد. خرید بادام زمینی خام با پوست در بین برخی خانواده ها مرسوم است چرا که آنها خودشان به روش سنتی خود آنرا بو میدهند.

کارخانجات بسته بندی بادام زمینی در کشور

کارخانجات بسته بندی بادام زمینی در کشورکارخانجات بسته بندی بادام زمینی، با داشتن خط تولید حبوبات و خشکبار که شامل دستگاه های بسته بندی دو توزین و چهار توزین میباشند، سعی بر بسته بندی بادام زمینی با کیفیت بالا دارند. کارخانجات بسته بندی بادام زمینی و خشکبار دیگر، هم در بخش تولید و هم در بخش بسته بندی فعالیت دارند. این کارخانجات در شهرهایی همچون تهران، آستانه اشرفیه قرار دارند. بادام زمینی بسته بندی شده که در فروشگاه های زنجیره ای و سوپر مارکت ها مشاهده میکنید در این کارخانه ها عرضه میشوند.

تولید کنندگان برتر بادام زمینی در کشور

تولید کنندگان برتر بادام زمینی در کشورتولیدکنندگان برتر بادام زمینی در کشور، در شهر آستانه اشرفیه قرار دارند. آستانه اشرفیه به دلیل داشتن شرایط مناسب، دارای بهترین بادام زمینی است و تولید کنندگان به راحتی میتوانند بادام زمینی با کیفیتی تولید کنند حتی به کشورهای دیگر صادر کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید