توانا
خانه / بادام زمینی و فندوق / سایت رسمی معتبر فروش بادام زمینی و فندق مرغوب

سایت رسمی معتبر فروش بادام زمینی و فندق مرغوب

سایت رسمی فروش بادام زمینی و فندق و بادام درختی ریز مرغوب در سال های اخیر بسیار پر کاربرد بوده است.

چراکه بسیاری از افراد به دنبال خرید این محصولات به صورت اینترنتی می باشند.

به طور کلی فروش انواع بادام زمینی و فندق در صنعت خوراکی و شیرینی پزی ما بسیار پر رونق است و به همین منظور ما در این مطلب تصمیم گرفتیم که در خصوص این محصولات خوراکی و ویژگی هایی که دارند صحبت کنیم.

پس اگر قصد خرید بادام زمینی یا فندق را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سایت رسمی معتبر فروش بادام زمینی و فندق مرغوب

استفاده از بادام زمینی خام در تهیه شیرینی ها

استفاده از بادام زمینی خام در تهیه شیرینی هاابتدا مقاله را با صحبتی مختصر در خصوص بادام زمینی خام و کاربرد هایی که دارد شروع می کنیم.

به طور کلی بادام زمینی تازه به دلیل ارزش غذایی بالا و البته طعم لذیذی که دارد، در صنعت خوراکی ما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

مصرف بادام زمینی هم به طور خام و بو داده به صورت میان وعده صورت می گیرد و هم از این نوع بادام به صورت خلال شده در تهیه شیرینی و دسر استفاده می شود.

نکته دیگر که در خصوص شیوه استفاده از این محصول وجود دارد آن است که بادام زمینی بیش از آن که به صورت خام و یا خلال شده در تهیه دسر و شیرینی استفاده شود، به صورت کره مصرف می شود.

همانطور که می دانید کره بادام زمینی از جمله محصولات بسیار خوش طعم و مقوی است که از آن در صبحانه هم استفاده می شود و برای افرادی که رژیم دارند بسیار مناسب است.

بیشترین مصرف بادام زمینی آستانه هم در تهیه انواع شیرینی مربوط به کره بادام زمینی می شود که بسیار لذیذ و خوش طعم می باشد.

معروف ترین دسری که می توانید با این محصول تهیه کنید را می توان شیرینی کره ای با بادام زمینی نام برد.

بادام زمینی و فندق میان وعده خوشمزه و سالم

پیش از این هم گفتیم که یکی از دلایل اصلی محبوبیت بادام زمینی علاوه بر طعم خوبی که دارد، خواص بی شمار این محصول است.

همین موضوع سبب شده است که متخصصین تغذیه همواره قرار دادن انواع بادام از جمله بادام زمینی را در رژیم غذایی توصیه کنند.

از جمله خواصی که مصرف بادام زمینی به همراه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به درمان بیماری های قلبی و عروقی کمک می کند: بادام زمینی با قارچ های ویروسی داخل بدن مبارزه می کند و تولید اکسید نیتریک بدن را افزایش می دهد و به این صورت از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند.
  • از ابتلا به آلزایمر جلوگیری می کند
  • اگر مبتلا به بیماری های عفونی هستید، روند بهبودی آن ها را تسریع می کند: مبارزه با قارچ های عفونی موجود در بدن، به درمان بیماری های عفونی هم کمک می کند.
  • مصرف بادام زمینی به نوعی منجر به مراقبت از پوست شما می شود: آنتی اکسیدانی که در بادام زمینی موجود است، سبب می شود با رادیکال های آزاد واکنش دهد و در نتیجه از پوست مراقبت کند.
  • ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدنتان با مصرف بادام زمینی تأمین می شود: همانطور که اشاره شد، این دانه خوراکی سرشار از مواد مغذی است و طبیعی است که با مصرف آن بدن شما به جذب ویتامین و مواد معدنی بپردازد.
  • مصرف بادام زمینی به تقویت استخوان های شما کمک می کند: آهن و کلسیم موجود در بادام زمینی به قدری زیاد است که مصرف آن می تواند استخوان های شما را تقویت کند. بنابرین برای افرادی که در سن رشد هستند، مصرف بادام زمینی می توان بسیار مفید باشد.
  • مصرف بادام زمینی از ابتلا به افسردگی جلوگیری می کند: همانطور که می دانید میزان سروتونین بدن که کم باشد، امکان ابتلا به افسردگی افزایش پیدا می کند. بادام زمینی با تأمین این ماده حیاتی از ابتلا به افسردگی در افراد جلوگیری می کند.
  • و … .

تمام این خواصی که ذکر شد به دلیل ارزش غذایی بالایی که بادام زمینی دارد به وجود می آیند.

ارزش غذایی بادام زمینی را می توان طبق موارد زیر بر شمرد:

  • 567 کالری
  • 49 گرم چربی کامل
  • 18 میلی گرم سدیم
  • 705 میلی گرم پتاسیم
  • 16 گرم کربوهیدرات کل
  • 26 گرم پروتئین

اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که خواص بی شمار بادام زمینی به هیچ عنوان نباید منجر شود که در مصرف آن زیاده روی کنید.

چرا که مصرف بیش از جد بادام زمینی هم می تواند مضراتی را به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • امکان ایجاد آلرژی های پوستی
  • در صورت آلوده بودن بادام زمینی امکان ایجاد مسمویت های گوارشی وجود دارد

مصرف بادام زمینی و تاثیر آن در درمان بیماری کبد

مصرف بادام زمینی و تاثیر آن در درمان بیماری کبدیکی دیگر از خواصی که مصرف بادام زمینی به همراه دارد را می توان درمان بیماری های کبدی نام برد.

اما بادام زمینی چگونه به درمان این بیماری کمک می کند؟

یکی از رایج ترین بیماری های کبدی، کبد چرب است.

درمان این بیماری به طور کامل وجود ندارد و فقط می توان آن را با مصرف غذا های سالم کنترل کرد و از رشد آن جلوگیری نمود.

همانطور که می دانید کبد یک ارگان بسیار مهم در بدن است و سلامت آن برای کارکرد درست دیگر اندام ها واجب می باشد.

چربی های موجود در بادام زمینی غیر اشباع و مفید هستند و این چربی به ارگان های بدن از جمله کبد چرب هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

به طور مثال در 30 گرم بادام زمینی فقط 14 گرم چربی وجود دارد و نکته ای که باید به آن توجه کنید آن است که این چربی ها از گروه چربی های مفید هستند.

همینطور مصرف بادام زمینی میزان LDL خون را کاهش می دهد و به حفظ و نگهداری HDL که کلسترول خوب است کمک می کند.

بادام زمینی تازه در بسته بندی های مجلسی

انواع بادام زمینی به صورت با پوست یا پوست کنده در بسته بندی های مختلف به فروش می رسند.

بسته بندی های این محصول می تواند 500، 300 و … گرمی باشند و یا در یک بسته بندی جعبه ای و به صورت مجلسی تهیه شوند.

بنابرین شما می توانید بسته به نیاز خود انواع مختلفی از این بادام زمینی ها را خریداری کنید.

طبیعی است که هر چقدر بسته بندی محصول شیک تر و سنگین تر باشد، از قیمت بالا تری هم در بازار برخوردار خواهد بود.

البته لازم به ذکر است بسیاری از این بسته بندی ها برای محصولات صادراتی به کار گرفته می شوند.

فندق تازه خوشمزه ترین مغز در انواع کیک ها

فندق تازه خوشمزه ترین مغز در انواع کیک هایکی دیگر از مغز هایی که بسیار در تهیه کیک و شیرینی محبوب و پر طرفدار است را می توان مغر فندق نام برد.

مغز فندق هم دقیقا همانند مغز بادام زمینی، به صورت تازه و یا بو داده مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع فندق در آجیل به صورت با پوست و بدون پوست و یا خام و بو داده مورد استفاده قرار می گیرد، اما در خصوص مصرف این محصول برای تهیه کیک، شیرینی و دسر باید بگوییم که فقط باید از مغز تازه فندق استفاده کنید.

اما استفاده از این مغز خوش طعم و مقوی در تولید چه نوع دسر هایی به کار گرفته می شود؟

در پاسخ به این پرسش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تهیه و تولید انواع نوتلا و شکلات صبحانه
  • تولید انواع کیک های فندقی
  • تولید انواع شیرینی های فندقی
  • استفاده از فندق در تهیه شکلات های فندقی
  • و … .

نکته دیگر که مصرف این مغز خوراکی را در صنعت کیک و شیرینی پزی افزایش داده است، طعم بسیار لذیذ آن است. این امر موجب می شود که شیرینی هایی که در آن ها از مغز فندوق استفاده شده است از فروش بیشتری برخوردار باشند و در نتیجه فروش فندق خوراکی سالم در این صنعت رو به افزایش باشد.

فندق خوراکی سالم و ارزان برای همه

از دیگر دلایلی که موجب می شود که ما مصرف فندق را همواره توصیه کنیم، ارزش غذایی بسیار بالای این دانه خوراکی و خواصی است که مصرف آن برای بدن به همراه دارد.

از جمله مواردی که می توان در خصوص تاثیر فندق تازه بر سلامتی و تندرستی بدن اشاره کرد، موارد زیر می باشند:

  • فندق سرشار از مواد مغذی است که ارزش غذایی آن را تا حد زیادی بالا می برد: به عنوان مثال 28 گرم فندق شامل 176 کالری، 17 گرم چربی، 4.2 گرم پروتئین، 2.7 گرم فیبر و … می باشد.
  • فندق سرشار از آنتی اکسیدان می باشد: هر چقدر میزان آنتی اکسیدان بدن زیاد باشد، امکان ابتلا به بیماری هایی همچون افسردگی و بیماری های قلبی و عروقی کم تر می باشد.
  • فندق یک داروی عالی برای بیماری های قلبی است: علاوه بر آنتی اکسیدان بالای موجود در فندق، میزان چربی های مفیدی که در آن وجود دارد از ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند و یا اگر مبتلا هستید، روند رشد آن را می کاهد. جالب است بدانید که بر روی 21 نفر از افرادی که کلسترول بالایی دارند آزمایشی صورت گرفت. حدود 18 تا 20 درصد از کالری روزانه این افراد طی آزمایش از طریق فندق به دست می آمد. پس از اتمام دوره آزمایش مشاهده شد که میزان تری گلیسیرید، کلسترول و LDL خون آن ها پایین آمده است.
  • مصرف فندق احتمال ابتلا به سرطان را هم کاهش می دهد: علاوه بر آنتی اکسیدانی که فندق دارد، میزان ویتامین E بالای آن هم موجب می شود که خطر ابتلا به بیماری های سرطانی با مصرف این دانه خوراکی کاهش پیدا کند. از جمله این سرطان ها می توان به سرطان کبد، سرطان دهانه رحم، سرطان سینه و … اشاره کرد.
  • مصرف فندق به کاهش بیماری های التهابی کمک می کند: با مصرف روزانه 60 گرم فندق به مدت 12 روز به راحتی می توانید نشانه های کاهش التهاب را در بدنتان احساس کنید.
  • مصرف متداوم فندق سطح قند خون بدن را کاهش می دهد: به طور کلی مصرف آجیل موجب کاهش سطح قند خون می شود. اگر قند خون بالایی دارید، دانه فندق را به صورت ناشتا مصرف کنید. این کار به کاهش قند خون بدنتان کمک خواهد کرد. همینطور طبق تحقیقات انجام شده مصرف دانه فندق به صورت ناشتا بر روی بدن افرادی که مبتلا به دیابت نوع 2 بودند هم تأثیر مثبتی داشته است.

بسیاری از افراد این سوال را می پرسند که از دانه فندق چگونه استفاده کنیم تا خواص آن به بدن ما برسد؟

برای مصرف دانه فندق به صورت آجیل می توانید از مغز فندق به صورت خام و یا بو داده در کناز انجیر خشک یا کشمش استفاده کنید.

برای استفاده از فندق به عنوان چاشنی شیرینی و دسر هم بهترین راه پودر کردن مغز فندوق و یا خرد کردن آن در آسیاب می باشد. بسته به سلیقه خود که دوست دارید دانه های فندق را زیر دندان حس کنید یا خیر می توانید از این محصول استفاده کنید.

تاثیر فندق تازه در درمان بیماری های پوستی

تاثیر فندق تازه در درمان بیماری های پوستییکی دیگر از خواص بسیار فوق العاده مصرف فندق را می توان تأثیر آن بر درمان بیماری های پوستی نام برد.

اما نکته ای که در این رابطه مطرح است آن است که بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند مصرف دانه فندق به صورت خام و یا در غذا به تنهایی موجب درمان بیماری های پوستی می شود که باید بگوییم این طور نیست.

برای این کار شما باید از روغن فندق به همراه محصولات دیگر به عنوان ماسک برای پوست خود استفاده کنید تا بتوانید تأثیرات معجزه آسای آن را بر پوست خود احساس کنید.

در ابتدا باید گفت که روغن فندق در واقع همان مایعی است که از مغز این محصول استخراج می شود.

از جمله خواصی که مصرف روغن فندق بر پوست دارد را می توان موارد زیر بر شمرد:

  • کمک به جوان سازی پوست: ویتامین ای، ویتامین سی و ویتامین آ موجود در این روغن موجب کاهش چین و چروک های پوست و در نتیجه جوان سازی آن می گردد.
  • مرطوب کننده طبیعی پوست: ویتامین ای موجود در این روغن به آب رسانی طبیعی پوست کمک می کند و در نتیجه پوست شما مرطوب می ماند.  همینطور این موضوع به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست شما هم کمک می کند.
  • روغن فندق یک ضد آفتاب طبیعی است: جالب است بدانید که این روغن توانایی محافظت از پوست شما در برابر اشعه UV را دارد و به عنوان یک پوشش ضد آفتاب از پوست شما محافظت می کند.
  • درمان آکنه و جوش صورت: آنتی اکسیدان های موجود در روغن فندق با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و به درمان جوش و آکنه می پردازند.
  • کمک به بهبود جای زخم: ویتامین ای موجود در روغن فندق این خاصیت را برایش به وجود آورده است.
  • کمک به افزایش تولید کلاژن در پوست: همانطور که می دانید کلاژن برای حفظ خاصیت ارتجاعی پوست بسیار مناسب است و استفاده از روغن فندق به تولید این کلاژن در پوست کمک می کند.
  • اگر از گروه افرادی هستید که پس از اصلاح صورت جوش می زنید و پوستتان قرمز می شود، می توانید پس از اصلاح از این روغن استفاده کنید تا دچار این مشکل نشوید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قيمت فوق العاده خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی

قيمت خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی فوق العاده مناسب و با توجه به کیفیت این مغزها مقرون به صرفه می باشد. مغزها سرشار از انواع ویتامین و ریز مغذی های ضروری ب

پاسخی بگذارید