توانا
خانه / بادام زمینی / سايت خريد بادام زمینی و فندق و ساده ترین راه خرید آن در ایران

سايت خريد بادام زمینی و فندق و ساده ترین راه خرید آن در ایران

قیمت خرید بادام زمینی و فندق و بادام درختی با پوست سبز در فروشگاه های مختلف، تحت تأثیر واسطه ها قرار می گیرد و عمده فروشی های کشور بخصوص در شهرهای بزرگ، محصولات خود را با قیمت مناسب یا حتی به قیمت درب کارخانه به بازار عرضه می کنند. بهره گیری از سايت خريد بادام زمینی و فندق، ساده ترین راه خرید بدون واسطه و به قیمت روز شرکت های تولیدی است.

سايت خريد بادام زمینی و فندق و ساده ترین راه خرید آن در ایران

ساده ترین راه خرید بادام زمینی و فندق در ایران

ساده ترین راه خرید بادام زمینی و فندق در ایرانخرید خشکبار ارزان، برای همه مشتریان، علی الخصوص کسانی که قصد صادرات آن را دارند، به عنوان فاکتوری مهم در کنار کیفیت بالا قرار می گیرد.

خرید از انبار شرکت ها می تواند راهکاری مناسب برای خرید انواع بادام زمینی و فندق بسته بندی شده و فله می باشد. اما با توجه کثرت شرکت های تولیدی، مقایسه قیمت و کیفیت آن ها نیز زمانبر بوده و از طرفی نیز ممکن است خسته کننده به نظر بیاید.

راه بسیار ساده و سریع برای بررسی قیمت بهترین آجیل و خشکبار ایرانی، مراجعه به سایت های معتبر فروش این محصولات است که امکان ثبت سفارش عمده را نیز برای مشتریان سراسر کشور فراهم کرده اند.

تفاوت های انواع بادام زمینی و فندق در چیست؟

تفاوت های انواع بادام زمینی و فندق در چیست؟سوالات بسیاری ممکن است درباره خواص غذایی بادام زمینی و فندق وجود داشته باشد.

تفاوت های انواع بادام زمینی و فندق در چیست و آیا بادام ویتامین دی دارد؟

برای پاسخ این سوالات باید گفت بادام زمینی اساساً از نوع حبوبات به شمار می رود و قیمت آن نیز در بازار از قیمت آجیل ها پایین تر است ولی از لحاظ خواص غذایی مانند منبع ویتامین دی و پروتئین بودن، شباهت زیادی با بسیاری از  انواع آجیل ها دارد.

ارزش غذایی 100 گرم مغز فندق به صورت زیر می باشد:

  • ویتامین ب 1        0.5 میلی گرم
  • ویتامین ب ۳            1 میلی گرم
  • سدیم                      2 میلی گرم
  • آهن                     3.5 میلی گرم
  • كلسیم                200 میلی گرم
  • فسفر                  320 میلی گرم
  • پتاسیم               700 میلی گرم
  • آب                              5.8 گرم
  • پروتئین                     12.5 گرم
  • مواد نشاسته ‌ای            15 گرم
  • مواد چرب                    60 گرم

اگر بخواهیم به ارزش غذایی 100 گرم بادام ‌زمینی هم اشاره کنیم می توان گفت دارای 3.27 میلی گرم روی، 4.58 میلی ‌گرم آهن، 18 میلی گرم سدیم، 92 میلی ‌گرم کلسیم، 168 میلی‌ گرم منیزیم، 376 میلی‌ گرم فسفر و 705 میلی ‌گرم پتاسیم می باشد و با توجه به این اطلاعات به راحتی می توان این دو خوراکی سالم را مورد مقایسه قرار داد.

بهترین زمان خوردن فندق و انواع دیگر آجیل ها صبح و همراه با صبحانه است زیرا بیشترین تأثیر را بر رفع خستگی و تنظیم فشار خون دارد.

پرفروش ترین انواع بادام زمینی و فندق

پرفروش ترین انواع بادام زمینی و فندقفندق، پسته، بادام هندی و بادام کاغذی از پرفروش ترین آجیل های موجود در بازار هستند که از مشتریان عمده زیادی برخوردارند.

چهار گونه از انواع بادام زمینی در بازار بیشترین محبوبیت و فروش را دارند که شامل رونده، اسپانیایی، ویرجینیا و والسینا می شود.

هر کدام از انواع نامبرده شده خواص و کاربردهای مختلفی دارند، به عنوان مثال بادام زمینی اسپانیایی غالبا در مواردی مانند شیرینی های بادام زمینی، مغزهای شور و خمیر بادام زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.

ویتامین E، نقش بسیار مهمی در حفظ سلامتی پوست، مو و ناخن ها دارد و خواص آجیل برای پوست، به دلیل داشتن مقادیر زیادی از این نوع ویتامین بخصوص در فندق است.

خواص بادام زمینی و بادام درختی با پوست سنگی برای پوست صورت نیز بی نظیر می باشد و درمان اختلالات پوستی، مبارزه با باکتری های عامل آکنه و بازسازی سلول ها، از اثرات مثبت مصرف آن بر درخشان شدن پوست است.

خرید عمده بادام زمینی و فندق در کشور

خرید عمده بادام زمینی و فندق در کشورانتخاب مرکز خرید مناسب که بادام زمینی، فندق و سایر آجیل ها را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به بازار عرضه کند برای مشتریان عمده و جزئی بسیار مهم است.

اما بهترین تولیدکنندگان بادام زمینی و فندق کدام شهرها هستند؟

در زمینه تولید بادام زمینی، شهرستان های مختلف استان گیلان فعالیت چشمگیری دارند که نمونه بارز آن شهرستان آستانه اشرفیه است و استان های گیلان، قزوین، مازندران، اردبیل، گلستان و قم از تولیدکنندگان عمده فندق در کشور به سمار می آیند.

کارخانه های زیادی نیز در استان های ذکرشده به فرآوری، بسته بندی و ارسال بهترین محصولات به تمام نقاط کشور می پردازند.

برای خرید عمده و ارزان از این کارخانه ها می توان از روش های حضوری یا اینترنتی اقدام نمود. همچنین قیمت محصولات خشکبار و آجیل در نمایندگی این شرکت ها در سراسر کشور بسیار مناسب است.

نمایندگی فروش بادام زمینی و فندق

نمایندگی فروش بادام زمینی و فندقهمان طور که گفته شد شرکت های مختلفی در کشور اقدام به بسته بندی و فروش انواع آجیل و خشکبار می کنند و به همین دلیل برندهای مختلفی از این محصولات در بازار دیده می شود.

برای خرید حضوری بهترین بادام زمینی و فندق می توان به نمایندگی های متعددی که در شهرهای مختلف فعالیت می کنند مراجعه کرد.

میزان خرید و فروش انواع آجیل، با فرا رسیدن اعیاد به خصوص عید نوروز به طور چشمگیری افزایش می کند.

خواص غذایی آجیل و آهن موجود در آن، مورد توجه بسیاری از مشتریان است و تخمه کدو، تخمه ژاپنی و بادام هندی بیشترین مقدار آهن را در بین آجیل ها دارند.

تهیه بادام زمینی و فندق در بسته بندی های متنوع

تهیه بادام زمینی و فندق در بسته بندی های متنوعتهیه انواع بادام زمینی و فندق در بسته بندی هایی با وزن متنوع، برای فروش در بازار های داخلی یا خارجی انجام می شود.

آن چه به عنوان ارکان اصلی آجیل در بین مشتریان شناخته می شود شامل مواردی همچون پسته، فندق، تخمه آفتابگردان، تخمه کدو، تخمه ژاپنی، بادام، بادام هندی، گردو، کشمش و نخودچی است.

اسم انواع آجیل های مورد استفاده توسط مصرف کنندگان ممکن است به شیوه های متفاوتی بیان شود که در ادامه به دو شیوه مرسوم آن ها اشاره می کنیم:

  •  شیوه اول که نام آجیل را بر اساس کاربرد آن انتخاب می‌کند. (برای مثال آجیل مشکل گشا که شامل شامل پسته، بادام، سنجد، گردو، کشمش، برگه هلو، انجیر و خرما می باشد)
  •  شیوه دوم نام آجیل را بر اساس ترکیبات و اجزای آن انتخاب می ‌کند. (مانند آجیل شور، آجیل شیرین و چهار مغز)

فروشندگان بادام زمینی و فندق

فروشندگان بادام زمینی و فندقبادام زمینی، فندق و سایر آجیل ها به صورت خام یا بوداده و نمک زده به فروش می رسند و چون در اکثر مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرند همواره مشتریان زیادی دارند.

مغز فندق طعم دار یا دیگر آجیل های مزه دار شده از جمله محصولات فرآوری شده ای است که توسط اکثر فروشگاه های مواد غذایی به صورت بسته بندی شده و با برندهای مختلف عرضه می شود و مورد علاقه افرادی با سنین مختلف، خصوصاً کودکان و نوجوانان است.

این مواد غذایی علاوه بر این که از تنقلات سالم به شمار می آیند، تأمین کننده بخش مهمی از نیازهای اساسی بدن نیز هستند.

آجیل مخلوط یکی پرفروش ترین محصولات در بازار آجیل و خشکبار است که به طور کلی به سه نوع تقسیم می شود:

  • آجیل شیرین: به آجیلی گفته می شود که مخلوطی از بادام، پسته، بادام هندی، فندق، مغز گردو، توت خشک و کشمش باشد.
  • آجیل شور: به آجیلی که مخلوطی از بادام، بادام هندی، پسته، فندق، تخمه ژاپنی و تخمه کدو باشد.
  • آجیل چهار مغز: به آجیلی که مخلوطی از پسته، بادام، بادام هندی و فندق باشد.

برای خرید اجیل مخلوط می توان از طریق فروشندگان عمده و جزئی متعددی در شهر های مختلف اقدام نمود اما آن چه بیشترین تأثیر را بر قیمت آجیل مخلوط می گذارد عمدتا کیفیت محصولات و شرکت تولید و بسته بندی کننده آن است.

کشور های وارد کننده بادام زمینی و فندق

کشور های وارد کننده بادام زمینی و فندقبازار تجارت و واردات و صادرات بادام زمینی درجه یک و فندق نیز در جهان مورد توجه کشور های مختلف بوده و سالانه مبادلات ارزی زیادی در زمینه انجام می شود.

هند و چین بزرگترین تولید کننده بادام زمینی در جهان به شمار می آیند ولی بخش عظیمی از محصولات تولید شده در این کشورها به صورت روغن بادام زمینی مصرف می شود و به همین دلیل سهم زیادی در صادرات ندارند.

بزرگترین کشورهای صادرکننده بادام زمینی آمریکا، آرژانتین، سودان، سنگال و برزیل هستند و کشورهای کانادا و ژاپن بیشترین واردات بادام زمینی را به خود اختصاص داده اند.

تولیدکنندگان عمده فندق در جهان نیز ترکیه، گرجستان، اسپانیا، آمریکا و ایران هستند و از بزرگترین واردکنندگان فندق نیز می توان به کشورهای آلمان و ایتالیا اشاره کرد که غالبا از فندق های وارداتی در شرکت های شکلات سازی استفاده می شود.

خرید و فروش بادام زمینی و فندق در کشور

خرید و فروش بادام زمینی و فندق در کشوراز آن جا که استان های مختلفی در کشور، مستعد کشت بادام زمینی، فندق یا دیگر آجیل ها هستند و بازار فروش آن ها در تمام روزهای سال مشتریان زیادی است، سرمایه گذاری در زمینه تولید، راه اندازی کارخانه های فرآوری و یا فروش و صادرات آجیل از سود بالایی برخوردار است.

آگاهی عموم مردم از ویژگی های مفید فندق و بادام زمینی، عامل مؤثری بر میزان بالای فروش آن ها می باشد.

از جمله خواص فندق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •  فندق برای درمان کم خونی و ایجاد آهن مناسب در بدن بسیار مناسب است.
  • فندق به عنوان یک ماده طبیعی در رنگ های مختلف استفاده می شود.
  •  کاهش فشار خون، سلامتی قلب، تقویت عضلات، پیشگیری از پیری زودرس و پیشگیری از سرطان.

بادام هندی از دیگر خشکبار و آجیل ها می باشد که خواص بی نظیری در درمان کم خونی، دیابت، جوش صورت و نیز لاغری و کاهش وزن دارد.

بازار خرید و فروش بادام هندی از مشتریان عمده زیادی در تمام شهرهای کشور برخوردار است.

خواص بادام هندی برای مو، عمدتا به دلیل این است که منبع سرشار مس می باشد و از ریزش و سفیدی مو جلوگیری می کند.

فروش فوق العاده بادام زمینی و فندق

فروش فوق العاده بادام زمینی و فندقخرید بدون واسطه از فروشگاه آجیل، باعث کاهش قیمت آن برای مصرف کننده می شود. بادام زمینی، گردو و فندق از بهترین آجیل ها برای بدنسازی هستند.

فواید بادام زمینی در بدنسازی و برای ورزشکاران به صورت های مختلف قابل توجه است. به عنوان مثال کره بادام زمینی را می توان به صورت زیر بیان کرد:

  • منبع پروتئین است و توده‌ عضلانی را افزایش می ‌دهد.
  •  متابولیسم را بهبود می ‌دهد و چربی را از بین می ‌برد.
  •  عضلات را بسیار قوی می ‌کند و از گرفتگی عضلات جلوگیری می ‌کند.
  •  سرشار از مواد مغذی است و در هنگام بروز درد یا التهاب در عضلات، کره‌ بادام زمینی می ‌تواند کمک‌ کننده باشد.

از طرف دیگر، گردو و فندق نیز سرشار از چربی ‌های مفید است و میزان کربوهیدرات در آن ها کمتر از سایر مغزها است و به همین علت برای بدنسازی بسیار مناسب هستند.

طبق توصیه متخصصین تغذیه، بهترین آجیل برای لاغری و کاهش وزن، بام هندی، بادام درختی، پسته و گردو هستند.

تهیه بادام زمینی و فندق به همراه تخفیفات ویژه

تهیه بادام زمینی و فندق به همراه تخفیفات ویژهخرید انواع بادام، فندق و پسته با قیمت ارزان می تواند موجب افزایش مشتریان و جلب رضایت آنان شود اما میزان تخفیف ها در فروشگاه های مختلف یکسان نیست، پس انتخاب بهترین مرکز برای خرید با قیمت مناسب اهمیت دارد و معمولا مراکز فروش عمده میزان تخفیف بالاتری را برای مشتریان خود مشخص می کنند.

اگر قصد فعالیت در زمینه خرید و فروش عمده آجیل و خشکبار را دارید، می توانید از طریق تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی خشکبار که در سطح کشور فعال هستند اقدام کنید.

دسترسی آسان و امکان خرید محصولات شرکت های مختلف به صورت عمده و جزئی را می توان از مزایای خرید از این مراکز دانست.

خواص دارویی و درمانی زیادی نیز برای بادام زمینی ذکر شده که باعث مورد توجه قرار گرفتن هر چه بیشتر این محصول شده است و در ادامه به برخی از آن ها را به صورت فهرست وار بیان می کنیم:

  • کمک به هضم غذا
  • تقویت ریه و طحال
  • بالا بردن کلسترول خوب خون
  • از بین بردن درد معده
  • نرم کننده سینه
  • برطرف کننده سرفه خشک

خرید بادام زمینی و فندق به قیمت روز بازار

خرید بادام زمینی و فندق به قیمت روز بازارقیمت مغز فندق شرکت های معتبر به صورت به روز رسانی شده و از طریق سایت آن ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد و به همین دلیل آگاهی از قیمت روز خشکبار و مقایسه آن با قیمت های ارائه شده در مراکز مختلف، برای خرید با ارزانترین قیمت به راحتی قابل انجام است.

جالب است بدانید که خواص بادام زمینی محدود به موارد خوراکی نمی شود و کشاورزان از قسمت هایی از محصول که کاربرد خوراکی ندارد یا برای عرضه به بازار مناسب نیست در موارد دیگری استفاده می کنند.

از مهم ترین کاربرد های غیرخوراکی بادام زمینی می توان موارد زیر را نام برد:

  •  از بادام زمینی در صنایعی مانند تولید رنگ، لاک، الکل، روغن روان کننده، چرم لباس، صابون، لوازم آرایشی، جلا دهنده‌ های لوازم منزل، حشره کش ها و نیترو گلیسیرین استفاده می شود.
  •  تولید روغن بادام زمینی و دانه و علوفه دامی
  •  قسمت پروتئینی این روغن در ساخت برخی از فیبر های نساجی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.
  •  از پوسته ‌های بادام زمینی در تولید پلاستیک، تخته دیواری ، ساینده ‌ها و سوخت استفاده می‌ شود. همچنین از آن ها در ساخت سلولز که در ابریشم مصنوعی و کاغذ به کار می ‌رود و مواد لعاب ‌دار مانند چسب استفاده می‌ شود.
  •  قسمت فوقانی گیاه بادام زمینی در تهیه علوفه مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید