توانا
خانه / بادام زمینی و فندوق / خرید بادام زمینی و فندق درجه یک در بسته بندی باکیفیت

خرید بادام زمینی و فندق درجه یک در بسته بندی باکیفیت

خرید بادام زمینی سرخ شده و فندق درجه یک در بسته بندی با کیفیت و مصرف آنها در طول هفته به شما کمک می کند تا سالم تر از آنچه که هستید شوید.

بادام زمینی و فندق از مزیت های فراوانی برخوردار می باشند این این دو خشکبار نه تنها در سلامت جسمی افراد تأثیر گذارند، بلکه تاثیر بسیار زیادی در سلامت روحی روانی و زیبایی افراد دارند، در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد.

اما به طور کل خواص بادام زمینی بسیار زیاد است به طوری که قادر است مانند یک داروی شیمیایی کارکرد داشته باشد و بسیاری از بیماری‌ها را در بدن کاهش دهد یا از بروز بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کنند.

از همین رو بسیاری از متخصصان طب، دکتر ها، دانشمندان و ….. مصرف این دو خشکبار را در طول روز بسیار توصیه می کنند، البته ناگفته نماند که، مصرف زیاد از حد آنها هم عوارضی را در بر دارد، به‌طور کل مصرف نرمال هر کدام از این خشکبار ها به اندازه ۲۸ عدد در روز می باشد.

توصیه می کنیم که تا انتهای متن خبر با ما همراه باشید تا با  خواص بادام و فندق بیشتر آشنا شوید.

خرید بادام زمینی و فندق درجه یک در بسته بندی باکیفیت

بادام زمینی و فندق منبع عالی تامین پروتئین

بادام زمینی و فندق منبع عالی تامین پروتئین بادام زمینی پنیری و فندق منبع عالی تامین پروتئین می باشد، پس اگر  در بدنتان کمبود پروتئین وجود دارد، حتماً از بادام زمینی و فندق استفاده کنید چرا که سرشار از پروتئین هستند.

اما خوب سوالی که پیش می آید این است که، پروتئین چه فایده هایی برای بدن دارد؟

و یا مصرف بادام زمینی و فندق که منبع مهمی برای پروتیین هستند، چه فوایدی را  در بر دارند؟

اگر می خواهید به پاسخ سوال فوق برسید حتماً با ما همراه باشید.

پروتئین از فواید بسیاری برخوردار می باشد که، برای بیان همه این فواید نیاز به وقت طولانی داریم، از همین رو در این متن خبر تنها به چند مورد از فایده های آن اشاره می کنیم که این چند مورد عبارت می‌باشند از:

  • مصرف پروتئین در واقع به کاهش وزن شما کمک می کند چرا که، با مصرف پروتئین میل به غذای شما کاهش می یابد و شما احساس سیری می‌کنید در مواقعی که احساس سیری کنید و کمتر غذا می خورید، همین کاهش خوراک موجب کاهش وزن شما هم می‌شود، در نهایت با مصرف پروتئین به وزن ایده عالی که، دوست دارید خواهید رسید.
  • اکثر جوان ها به خصوص جوان های پسر علاقه خاصی به اندام عضلانی دارند، آنها از هرگونه پودر و داروی برای عضله زدن استفاده میکنند و هر گونه ورزشی را امتحان می‌کنند که در بعضی از مواقع ممکن است این ورزش ها و پودر ها و داروها جواب ندهند و بدتر از آن در برخی از مواقع این پودر ها و داروها عوارضی را در بر دارند و سبب بروز بیماری های خطرناک در بدن  می شوند، چند مورد از این بیماریها عبارت هستند از:  نقص عضو، کوری و… از همین رو توصیه می شود که هیچگاه از پودر ها و داروهای شیمیایی غیر بهداشتی استفاده نکنند چرا که، این داروها نه تنها عضله ای را برای آنها نمی سازد بلکه، آنها را بیمار می کند و در برخی از مواقع این پودر ها اعتیادآور هم هستند، از همین جهت بهتر است که از آنها استفاده نکنید و به ورزش کردن روی بیاورید، ورزشی که همراه با مصرف پروتئین باشد به عضله بندی بدن شما کمک می کند و عضله های بدن شما را گوشتی تر و قدرت بدن شما را بیشتر می کند.
  • بروز چربی در بدن برای انسان عوارض های بدی را در بر دارد که چند مورد از عوارض های جزئی آن سردرد و غیره می باشد برای از بین رفتن چربی در بدن نیاز به سوخت و ساز دارید و باید سوخت ساز بدن شما به درستی انجام شود به علاوه اگر این سوخت و ساز به خوبی انجام نشود دستگاه گوارش شما دچار مشکل می شود و شما حتی برای هضم غذا و مدفوع دچار مشکل می شوید پروتئین یکی از موادی است که توانایی این را دارد تا سوخت و ساز بدن شما را افزایش دهد، در واقع پروتئین دستیار دستگاه گوارش محسوب می شود، با افزایش سوخت و ساز بدن و از بین بردن چربی ها به دستگاه گوارش کمک بسیار زیادی می کند.
  • اکثر بیماری ها مانند بیماری های قلبی، سکته و ….. به دلیل افزایش فشار خون در بدن ایجاد می شوند، کاهش فشار خون برای افرادی که فشار خون بالایی دارند کار بسیار دشواری است، از طرفی بیماری هایی که از طریق افزایش فشار خون در بدن به وجود می آیند، بسیار پر خطر هستند و در بعضی از مواقع سبب مرگ و یا عوارضی مانند فلجی و غیره می شوند بهتر است بدانید که، پروتئین قابلیت این را دارد که فشار خون شما را کاهش دهد و از بروز چنین بیماری‌هایی در بدن شما جلوگیری کند، پس توصیه می شود که حتماً برای پیشگیری از این بیماری ها از غذاهایی استفاده کنید که سرشار از پروتئین می باشند.
  • اکثر افراد گمان می کنند که، با افزایش پروتئین در بدن در واقع به کلیه های خود آسیب زده اید که، اینگونه نیست پروتئین نه تنها به کلیه های شما آسیب وارد نمی کند، بلکه در سلامت نگه داشتن آنها هم گزینه مناسبی می باشد از همین رو بهتر است خود را با جمله اولیه فوق قانع نکنید و از پروتئین که تا حد بسیار زیادی فواید دارد بهره ببرید.
  • تصور کنید که دست و یا هر جای بدن شما ضربه و زخم شده است، و بافت اولیه خود را از دست داده است شما دوست دارید که بافت اولیه پوست شما باز گردد و خوب شود، پروتیین یکی از موادی است که بافت های آسیب دیده را التیام می بخشد و کمک می کند تا بافت هایی که سلامتی خود را از دست داده‌اند به حالت اولیه خودشان باز گردند و این خود از دیگر مزیت های پروتئین محسوب می شود، پس توصیه می شود، هنگامی که قسمتی از بدنتان دچار آسیب شد برای بازگشت بافت آن از غذاهایی بهره ببرید که سرشار از پروتئین هستند.
  • کاهش حجم عضلانی موجب می گردد که شما بسیار پیر شوید، پروتئین یکی از موادی است که با سالم نگه داشتن عضله های شما کمک می کند که، دچار پیری زودرس نشوید و همه شما را جوانتر از آنچه که هستید ببینند.

جذب پروتئین برای اکثر بسیار مفید است اما برای همه افراد واجب و ضروری نیست و باید تا درصدی از پروتئین و غذا های پروتئینی را مصرف نمایند، مقدار ۱۵ درصد پروتیین کافی می باشد اما به طور کل افراد می توانند ۲۵ تا ۳۰ درصد پروتئین در طول روز مصرف نمایند.

اگر می خواهید وزن بدن خود را کاهش دهید و یا بدن عضلانی داشته باشید، باید به مصرف پروتیین در طول روز اهمیت خاصی دهید و اندازه مصرف پروتیین را در طول رو برای خود تعین کنید.

همانطور که می بینید فواید پروتئین بسیار است پس به شما عزیزان توصیه می کنیم که، حتما در طول روز از بادام زمینی و فندق بهره ببرید چرا که، این دو علاوه بر خاصیت های فراوانی که دارند، دارای مزیت پروتئینی هم می باشند و قادر هستند به مقدار زیادی پروتئین را به بدن ما وارد کنند.

فندق تازه بهترین خوراکی برای پذیرایی

فندق خوراکی و سایر خشکبار های تازه بهترین خوراکی برای پذیرایی هستند، شاید دلیل اینکه عیدها افراد از آجیل بهره می‌برند هم همین باشد که، آنها گزینه بسیار دلیل خاصیت هایی فراوانی که دارند برای پذیرایی محسوب می‌شوند.

همه افراد علاقه خاصی به فندق و سایر خشکبار ها دارند چرا که همه خشکبار ها علاوه بر خاصیت هایی که دارند، دارای مزه بسیار خوش طعم و خوبی هستند از همین رو اکثر افراد به آنها علاقه مند هستند‌.

در واقع شما با پذیرایی مهمان هایتان توسط فندق به آنها اطلاع داده اید که، آنها برای شما ارزشمند هستند و شما خوراکی هایی را برای پذیرایی آنها قرار می دهید که مزه خوبی که دارد و بسیار گرانبها هستند به سلامت جسم و روح آنها و همچنین در زیبایی ظاهری آن ها بسیار تاثیر گذار می باشد.

از طرفی دیگر، همه افراد فندق را خیلی دوست دارند، از همین جهت فندق برای پذیرایی بسیار مناسب است.

بسته بندی شیک بادام زمینی درجه یک

بسته بندی شیک بادام زمینی درجه یکبسته بندی شیک بادام زمینی درجه یک گاهی سبب جلب توجه خریدار می شود و خریدار ها دوست دارند آن را خریداری نمایید.

بادام زمینی به طور کلی به دو روش به عرصه رسانیده می شود که این دو روش عبارت هستند از:

  • بادام زمینی فرجی
  • بادام زمینی بسته بندی شده

در بادام زمینی فرجی همانطور که از نامش پیداست بادام ها به صورت کلی و بر اساس وزنی که خریدار می خواهد، به فروش می رسد در این روش از خرید تست بادام ممکن است و شما می توانید از کیفیت آن بادام مطمین شوید اما مهم ترین ایراد این روش این است که این بادام با هوا و میکروب های گوناگون مواجه است.

بسته بندی شیوه دیگری است که فروشندگان برای فروش بادام های زمینی پر خاصیت به آن روی آورده اند بادام هایی که به این صورت به فروش می رسند، عمدتا وزن آنها از قبل تعین شده است و فقط شما باید وزن بندی ها را به دلخواه انتخاب کنید مزیت بسیار خوبی که این روش از خرید بادام دارد این است که، در این روش از خرید بادام خرید بسیار بهداشتی است و بادام ها در معرض هوا و میکروب ها قرار ندارند.

بودادن بادام زمینی با طعم های مختلف

بو دادن بادام زمینی با طعم های مختلف امکان پذیر می باشد که هر دسته از افراد طعم خاصی از این بادام ها را دوست دارند.

به طور کل چند مورد از مزیت های بادام زمینی بوداده عبارت می باشد از:

  • با مصرف بادام چه به صورت بوداده و چه به صورت خام در واقع به پوست خودتان کمک کرده اید، بادام شامل مقدار زیادی رطوبت است، این مقدار از رطوبت موجب می گردد تا رطوبت کافی برای پوست شما تامین شود و پوستتان سالم بماند.
  • آکنه و جوش موجود در برخی از پوست ها نه تنها زیبایی افراد را مختل می کند، بلکه از اعتماد بنفس آنها هم می کاهد، بادام زمینی قادر است که، که از بروز جوش و اکنه در بدن جلو گیری نماید از همین رو مصرف آن خیلی توصیه داده می شود.
  • بادام سبب می شود تا شما احساس سیری کنید و اشتهایی برای خوردن غذا نداشته باشید از همین رو گزینه بسیار مناسبی برای افراد گیاهخوار می باشد چرا که هم میل به غذا را در آنها کاهش می دهد و هم کمک می کند تا بسیاری از مواد های مقوی و مغذی وارد بدن آنها شود
  • کلسیم موجود در بادام سبب سالم ماندن استخوان ها، دندان ها و مو های شما می شود.

تفاوت بادام زمینی خام و بوداده

تفاوت بادام زمینی خام و بودادهتفاوت بادام زمینی خام و بوداده بسیار زیاد می باشد، اما نکته جالب درباره آنها این است که هر دوی آنها  از مزیت های فراوانی بر خوردار می باشند و خواص های فراوانی را دارا هستند.

اما به طور کلی اگر بخواهیم به یکی از فرق های این دو بادام اشاره کنیم می گوییم که:

  • بادام زمینی ممکن است حاوی مقداری میکروب و قارچ باشد چرا که، این بادام پس از چیده شدن، مورد هیچ شستشو و هیچ حرارتی قرار نمی گیرد، این در حالی است که بادام زمینی بوداده از این ماجرا دور است.
  • بادام زمینی بوداده چون تحت تاثیر حرارت قرار میگیرد و ممکن است حاوی باکتری های شیمیایی باشد، این در حالی است که بادام زمینی خام از هیچ گونه باکتری شیمیایی برخوردار نمی باشد.

بادام زمینی خوراکی سالم و خوش طعم

بادام زمینی خوراکی سالم و خوشمزه علاوه بر مزیت های فراوانی که دارد دارای طعم فوق العاده ای است از همین رو توصیه می شود که حتماً آن را به وعده های غذایی خود و عزیزانتان اضافه کنید.

کودکان شما نیاط دارند به غذا های خوش طعم و مقوی، میل آنها تنه در صورتی به خوردن غذا های مقوی افزایش می یابد که، آن غذا خوش طعم هم باشد بادام یکی از خشکبار هایی است که علاوه بر کیفیتی که دارد دارای مزه بسیار خوبی هم می باشد، ار همین رو هم کودکان و هم سایر افراد همیشه میل به خورد آن را دارند.

خوردن فندق خام بهترین راه مقابله با بیماری

خوردن فندق خام بهترین راه مقابله با بیماریخوردن فندق خام بهترین راه مقابله با بیماری ها محسوب می شود، چرا که فندق ها از مزیت های فرادانی بر خوردار هستند که چند مورد از این مزیت ها در جهت مقابله با بیماری ها عبارت می باشند از:

  • فندق به دلیل خاصیت های فراوانی که دارد قادر است، از بروز بسیاری از سرطان ها مانند سرطان روده در بدن جلوگیری کند.
  • پروتئین موجود در فندق سبب می‌شود که، میزان افزایش فشار خون در بدن کاهش یابد و له علاوه موجب می گردد تا، شما دچار بیماری هایی مانند سکته و حمله های قلبی نشوید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قيمت فوق العاده خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی

قيمت خريد بادام زمینی و فندق ناب ایرانی فوق العاده مناسب و با توجه به کیفیت این مغزها مقرون به صرفه می باشد. مغزها سرشار از انواع ویتامین و ریز مغذی های ضروری ب

پاسخی بگذارید