توانا
خانه / بادام زمینی / خرید انواع بادام زمینی در ایران | فروش خشکبار بسته بندی شده به قیمت درب کارخانه

خرید انواع بادام زمینی در ایران | فروش خشکبار بسته بندی شده به قیمت درب کارخانه

بادام زمینی و بادام درختی با پوست سبز به دلیل قیمت مناسب و خواص بی نظیر از پرطرفدار ترین خشکبار در ایران است. خرید انواع بادام زمینی در ایران به دو صورت فله و بسته بندی شده صورت می گیرد. عوامل و فاکتورهایی که در قیمت خرید انواع بادام زمینی در ایران تاثیر دارند عبارتند از: تازگی بادام زمینی، درشت بودن بادام زمینی، پوک نبودن محصول، باپوست یا بی پوست بودن بادام زمینی و حجم خرید این محصول.

خرید انواع بادام زمینی در ایران | فروش خشکبار بسته بندی شده به قیمت درب کارخانه

فروش بادام زمینی به قیمت درب کارخانه در کشور

فروش بادام زمینی به قیمت درب کارخانه در کشورخرید انواع بادام زمینی و بادام درختی با پوست سنگی در ایران به قیمت کارخانه زمانی میسر می شود که بتوان واسطه های خرید و فروش را تا حد ممکن حذف کرد. برخی از مراکز خرید عمده این امکان را به شما می دهند که به فله های بادام زمینی با قیمت های مناسبتر از بازار دسترسی داشته باشید. همچنین قیمت انواع خشکبار و آجیل در فواصل و ایام خاصی( مانند نزدیک شدن به ایام نوروز ) افزایش پیدا می کند. و این شرایط بادام زمینی را هم شامل می شود. پس دقت داشته باشید چه زمانی را برای خرید بادام زمینی و انواع دیگر خشکبار و آجیل انتخاب میکنید.

نکته دیگری که قابل ذکر است، نوسانات بازار در سال های اخیر بوده که تاثیر بسزایی در قیمت انواع آجیل و خشکبار گذاشته قیمت بادام زمینی ۹۸ وابسته به تازگی و کیفیت و نوع بادام زمینی است.

تهیه بادام زمینی بسته بندی شده

تهیه بادام زمینی بسته بندی شدهبادام زمینی توسط شرکت های مختلفی با بسته بندی های گوناگون و طعم های متنوع عرضه میشود. قیمت این بسته بندی ها وابسته به سایز بسته بندی و طعم این محصول است. مرکز خرید و فروش بادام زمینی های بسته بندی شده میتواند در هر شهری باشد. این محصولات را میتوان از سوپرمارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، نمایندگی های فروش، خرید آنلاین بادام زمینی و در بازارهای خرید و فروش محصولات غذایی تهیه کرد.

انواع بادام زمینی کدام اند؟

انواع بادام زمینی کدام اند؟خرید بادام زمینی در ایران به نوع آن بستگی دارد.انواع مختلفی که بادام زمینی دارد عبارت است از:

  • بادام زمینی خام
  • بادام زمینی شور داده شده
  • بادام زمینی غلاف شده
  • بادام زمینی بدون پوست
  • بادام زمینی با پوست

هر کدام از این انواع بر حسب ذائقه خریدار و خواص بادام زمینی، خریداری میشود. برخی از شرکت ها برای بسته بندی  و طعم دار کردن این محصولات را خریداری میکنند. پرطرفدارترین نوع بادام زمینی، بادام زمینی خام است که علاوه بر کاربرد در آجیل به صورت عمده به منظور روغن گیری نیز تهیه می شود.

عرضه بدون واسطه بادام زمینی

عرضه بدون واسطه بادام زمینیعرضه بدون واسطه بادام زمینی در ایران توسط باغداران انجام میشود. آنها با عرضه مستقیم بادام زمینی به کارخانجات و یا مصرف کنندگان میتوانند جلوی بالا رفتن بی رویه ی قیمت ها را بگیرند.

این محصول در شهرهای مختلف کشور کشت می شوند. شهرستان آستان اشریفیه در شمل کشور مرغوب ترین نوع بادام زمینی در ایران رادارد. فروش عمده بادام زمینی آستانه اشرفیه توسط وب سایت های مختلف که برای توزیع بادام زمینی برای مردم فراهم شده صورت می گیرد. مردم میتوانند برای اطلاع از قیمت ها به این وبسایت ها مراجعه کنند. بعد از برنج، بادام زمینی مهم ترین مخصول کشاورزی در این شهرستان است.

همچنین برای تهیه ی بادام زمینی عمده با قیمت پائین تر از قیمت بازار( قیمت خرید بادام زمینی از کشاورز )میتوان به مراکز پخش خشکبار به صورت عمده مراجعه کرد.به هرحال قیمت بادام زنینی فله و بدون واسطه را میتوان از بازار های مختلف جویا شد. عرضه مستقیم و بدون واسطه ی بادام زمینی را هم در بازار ها و هم از نمایندگی های فروش صورت میگیرد.

نمایندگی فروش بادام زمینی در کشور

نمایندگی فروش بادام زمینی در کشورنمایندگی های فروش بادام زمینی در نقاط مختلف کشور وجود دارند که از ارزان ترین بادام زمینی تا گران ترین و با کیفیت ترین بادام زمینی را به مشتری ارائه بدهند نمایندگی ها یکی از مراکزی هستند که می توان بادام زمینی را به صورت عمده و بدون واسطه خرید تهیه کرد. برای اطلاع از مکان و اطلاعات تماس میتوان به وبسایت های مربوطه مراجعه کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید