توانا
خانه / بادام زمینی / خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خريد بادام زمینی و فندق و بادام درختی ریز به صورت فله، در فروشگاه های عرضه کننده آجیل و خشکبار انجام میپذیرد. خرید فله ای برای کسانی بهتر است که مقدار زیادی از این محصول را نیاز دارند. قیمت بادام زمینی در سال جدید بر حسب عواملی مانند: کیفیت، هزینه های تولید، برند تولید، شرایط بازار، رقابت بین برندهای مختلف، تعیین می شود. فروش عمده محصولات خشکبار با در نظر گرفتن بیشترین تخفیف های فروش همراه است و هزینه های واسطه ای در آن دخالت داده نمی شود.

خريد انواع بادام زمینی و فندق خام خوش طعم و تازه به صورت فله

خواص بی نظیر بادام زمینی در درمان بیماریها

خواص بی نظیر بادام زمینی در درمان بیماریهابادام زمینی و بادام زمینی آستانه بسیار مغذی است که  برای درمان برخی بیماری ها، بسیار مفید است. از جمله موارد درمان با بادام زمینی عبارتند از:

درمان اگزما و پسوریازیس، درمان تغییرات هورمونی، یائسگی یا افسردگی،درمان بیماری های عصبی، تقویت ریه و طحال، جوان سازی پوست صورت، درمان آفتاب سوختگی، درمان زخم و کبودی پوست، افزایش رشد مو، درمان مو‌های شکننده و آسیب دیده، درمان اختلالات مربوط به حافظه نظیر بیماری آلزایمر، درمان هر نوع بیماری قارچی و ویروسی، لاغری و کاهش وزن، دیابت و قند خون، سرفه های خشک، کاهش درد معده،تسهیل باروری، کبد چرب، سرماخوردگی، بدنسازی، معده و دستگاه گوارش، یبوست،  افزایش وزن ، چربی خون و قلب، افسردگی، سرطان، آلزایمر، سلامت استخوان ها، می توان اشاره کرد.بنابراین نباید خواص بی نظیر بادام زمینی را نا دیده گرفت.

تهیه انواع دسرهای خوشمزه با بادام زمینی ترد

برای تهیه انواع دسرهای خوشمزه با بادام زمینی، بادام زمینی را به کره تبدیل کرده و سپس با آن انواع دسر، شیرینی، و میان وعده تهیه می نماییم. تعدادی ازدسر و شیرینی که با بادام زمینی خوش طعم موجود در کشورمان می شود تهیه کرد عبارت است از:قرابیه، کره بادام زمینی، ساندویچ کره بادام زمینی و موز، نوشیدنی کره بادام زمینی و کاکائو، کوکی کره بادام زمینی، ساندویچ کره بادام زمینی،  پنکیک کره بادام زمینی، کره بادام زمینی، شیک‌ موز و کره بادام زمینی، شکلات با مغزی کره بادام زمینی ، دسر بیسکویتی کره بادام زمینی، کیک کره بادام زمینی.

فندق خام انتخاب مناسب برای افراد با فشارخون بالا

فندق خام انتخاب مناسب برای افراد با فشارخون بالافندق سرشار از ویتامین‌های A ، B۱ ، B۲ ، C و ویتامین E به‌همراه املاح معدنی شامل کلسیم، فسفر، آهن، گوگرد، منیزیم، روی و پتاسیم است.مصرف روزانه فندق حدود 46 میلی گرم منیزیم به بدن می‌رساند که فشارخون را کنترل می کند، بیماری فشار خون تا آخر عمر گریبان گیر تمام افرادی است که این بیماری را نشناخته‌اند. مصرف فندق به خاطر ترکیبات مفیدی که در خود دارد می تواند برای افرادی با فشار خون بالا مفید باشد. فندق خام منبعی غنی از روغن های سالم می باشد و چربی اشباع در آن به مقدار بسیار کمی وجود دارد، به عنوان مثال در 30 گرم فندق به طور تقریبی 1.5 گرم چربی اشباع شده و 190 میلی گرم پتاسیم وجود دارد. پتاسیم موجود در فندق خام در کم کردن فشار خون افراد تاثیر خوبی خواهد داشت که در نتیجه احتمال بروز بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد. از بین مغزهای مختلف،فندق خام تقریبا دارای بالاترین حجم از منیزیم است. از آنجایی که نقش این ماده معدنی در پیشگیری ار بروز بیماری ها، سکته قلبی و تنظیم فشار خون به اثبات رسیده، مصرف روزانه 5 تا 8 فندق خام می تواند با کاهش گرفتگی عروق و تسهیل گردش خون، احتمال ابتلا به بیماری های قلبی  و فشار خون را کاهش دهد.درمان با بادام زمینی و فندق از جمله راهکارهایی است که پزشکان برای رفع فقر اهن توصیه میکنند.

جدیدترین بسته بندی های فندق و بادام زمینی در بازار

فندق و بادام زمینی در خانواده آجیل قرار دارند و جز مغزی های مقوی و مفید هستند که، مورد خرید و فروش زیادی قرار می گیرند. در بازار، این محصولات را می توان با پوست و بدون پوست مشاهده نمود که به صورت بسته بندی شده و فله ای مورد عرضه قرار می گیرند. فروش ويژه بادام زمینی و فندق در جدید ترین بسته بندی ها در بازار  انجام می شود که، به دلیل ارائه محصول باکیفیت خریداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.امروزه خوشمزه ترین فندق و بادام زمینی در بسته بندی های شیک و کیفیت فوق العاده فندق و بادام زمینی به صورت منحصر به فرد وارد بازار می شود که خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است. بسته بندی شیک فندق و بادام زمینی جز خشکبار خوشمزه و با کیفیت بسیار بالای آن نظر بازارهای داخلی را جلب نموده و توانسته رضایتمندی مشتریان را به خود جلب کند. خریدار باید برای خرید بادام زمینی ترد به مراکز معتبری مراجعه نموده و حین خرید به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کند.در نوع بسته بندی شده تاریخ تولید و انقضا بر روی بسته ذکر شده است و در نوع فله ای تاریخ تولید و انقضا را باید از فروشنده جویا شد و از طعم و بوی بادام زمینی و فندق نیز می توان از تازه بودن آن اطلاع کسب نمود و لذا قبل از خرید فله ای بهتر است نمونه ای از آن را امتحان نمود، تا مطمئن شوید تازه و سالم است و ظاهر فیزیکی آن یعنی پوسته هیچ سوراخ یا شکافی ندارد، بعد خرید کرد.البته بسیاری از خریداران فندق و بادام زمینی ترد را تازه میپندارند. در بازار مراکز مختلفی نیز هستند که در کار خرید و فروش فنق وبادام زمینی بوده اند و سعی می کنند با عملکرد درست خود به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع کنند. این مراکز رهبری بخش هایی از بازار را در دست گرفته اند و با فعالیت گسترده ای که با جوامع مختلف دارد با رفع نیاز خریداران توانسته اند نقش موثری را در این عرصه ایفا می کنند. آنها با شناخت نیازهای تشریحی و تلویحی مشتریان و با شناسایی کم و کیف بازار به عرضه این محصول مطابق سلایق و ذائقه ها می پردازند.

فندق خوشمزه ترین خشکبار پرطرفدار در بین ایرانی ها

فندق خوشمزه ترین خشکبار پرطرفدار در بین ایرانی هافندق خشکبار پرطرفداردر بین ایرانی ها می باشد که،  طعمی خاص دارد و باعث می ‌شود از بین مغزهای مختلف مورد توجه قرار بگیرد. از میان مغزها فندق ها پروتیین کمتری نسبت به سایرین دارا هستند اما ممکن است با دیگر فواید سلامتی آن را جبران کنند. فندق یکی از خشکبارهایی به شمار می رود که، خواص منحصر به فرد خود را دارد.مواد مغذی زیادی که در فندق وجود دارد شامل ویتامین ها و مواد معدنی می شود. سرشار از آنتی اکسیدان است که برای دفع سموم بدن بسیار مفید است. برای این که قلب سالمی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم روزانه تعداد معینی فندق میل کنید. استفاده مرتب از آن باعث می شود که خطر مبتلا شدن به سرطان را کاهش دهد. فندق باعث می گردد تا قند خون کاهش پیدا کند. برای التهابات مختلفی نیز موثر واقع شده است. با فندق می توانید وزن خود را کاهش و یا افزایش دهید. در هر صورت، فواید فندق است که بسیاری را ترغیب کرده تا آن را تهیه کنند. و به فواید فندق اشاره کردیم و در کشور ما به آسانی قابل دسترسی می باشد اما با همین وجود عوامل موثر در قیمت گذاری فندق نیز مهم است.عوامل موثر در قیمت گذاری فندق در ایراندر قیمت گذاری فندق در ایران، عوامل موثر گوناگونی را می توان برشمرد. این نوع از محصولات از درخت فندق به دست می آیند که طبعاً نوع آن روی میوه هم تأثیر مستقیمی دارد. از سوی دیگر، موارد همچون درشتی، سالم بودن، نوع ارائه و چگونگی فرآوری فندق نیز از جمله عوامل تعیین کننده ارزش محصول هستند. در کل، برای به دست آوردن قیمت فندق، بهترین روش این است که سری به بازارهای حضوری و غیر حضوری بزنید. به این شکل راحت و بدون دردسر می توانید نوع مرغوبی از فندق را تهیه کنید. در این حوزه، مسئله خرید کلی و جزئی هم موضوع اصلی به شمار می رود که با خرید کلی می شود آن را به نرخ های پایین تری تهیه کرد. بزرگ ترین مراکز فروش  فندق در ایران وجود دارد که به آسانی می توان به بزرگ ترین مراکز فروش فندق دسترسی پیدا کرد. این نوع از محصولات را عمدتاً آجیل فروشی ها عرضه می دارند که در همه جای ایران، به شکل پراکنده فعال می باشند.

درمان بیماری های مختلف پوست با بادام زمینی

به دلیل خواص بی نظیر بادام زمینی از بادام زمینی برای درمان بیماری های مختلف پوست مانند موارد اشاره شده در زیر مورد استفاه قرار می گیرد.از خواص بادام زمینی و کرم آن درمان اگزما و لکه‌های پوستی است. اسید چرب بادام زمینی، تورم و قرمزی پوست را از بین می‌برد، و ویتامین E، روی و منیزیم باعث درخشش و طراوت پوست می‌شود. کبودی پوست در اثر واکنش‌های رادیکال آزاد روی پوست و همچنین سطوح پایین‌تر به وجود می‌آید. برای جلوگیری کردن از واکنش‌های رادیکالی شما نیاز دارید که ویتامین و همچنین ترکیبات مشابه به آن‌ها که همگی زیرمجموعه آنتی اکسیدان ها هستند براحتی با مصرف بادام زمینی تامین کنید، خواص بادام زمینی در مورد کاهش کبودی‌های پوست بدلیل اینکه دارای مقدار زیادی ویتامین و ترکیب بتاکاروتن است، می‌تواند به سادگی در برابر کبودی‌های پوست مقابله و مقدار آن‌ها را کاهش دهد. آفتاب سوختگی نوعی از التهاب‌های پوستی است که در اثر مجاورت و تابش مستقیم آفتاب روی پوست به وجود می‌آید. از نشانه‌های آفتاب سوختگی می‌توان به سرخ شدن پوست و خارش آن اشاره کرد. برای مقابله با آفتاب سوختگی شما نیاز به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب هستید. مهم‌ترین ترکیب موجود در کرم‌های ضد آفتاب، ویتامین ای است. که به دلیل وجود مقدار زیادی ویتامین ای در  بادام زمینی و ترکیبات مشتق شده از آن  شما می توانید به عنوان ضد آفتاب استفاده کنید.آکنه روی پوست در اثر اختلالات هورمونی و برخی عوامل دیگر از قبیل کمبود مواد مغذی در بدن و همچنین کاهش ویتامین‌ها می‌تواند رخ دهد. از این رو شما برای درمان و پیشگیری از آکنه نیاز دارید از مواد مغذی با خاصیت ضد آکنه استفاده کنید. از جمله مهم‌ترین ترکیبات غذایی که برای درمان و پیشگیری از آکنه توصیه شده است، بادام زمینی و استفاده از خواص بادام زمینی است. که مجددا به دلیل  ویتامین ای، روی و منیزیم فراوان در آن، به شما کمک خواهد کرد تا پوستتان در برابر آکنه مقاومت بیشتری داشته باشد. همچنین از دیگر خواص بادام زمینی این است که ویتامین‌های دیگر به جز ویتامین ای همانند یک پاک کننده پوست عمل کرده و پوست را از رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌ها پاک می‌کنند.

بادام زمینی و فندق خوش طعم و تازه برای کودکان

بادام زمینی و فندق خوش طعم و تازه برای کودکانفندق و بادام زمینی منبع مناسبی برای تامین برخی ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای چرب ضروری است که باید در جیره غذایی کودکان قرار بگیرد. در ماه های اولیه زندگی تغذیه کودک تنها با شیر مادر است و پس از شش ماهگی می توان در کنار شیر از مواد مغذی کمکی برای تامین نیازهای کودکان استفاده  نمود. پزشکان اطفال مصرف آجیل مخصوصا فندق خام ،بادام زمینی ترد، را بعد از یک سالگی برای کودکان ضروری می دانند. از آنجایی که در سنین پایین، دندان ها و توانایی جویدن کودکان کامل نشده است، مصرف  پودر شده  آن ها توصیه می شود. در سنین ۱ تا ۳ سالگی با پودر کردن مغزهای بادام زمینی و فندق، می توان آجیل را در جیره غذایی کودکان وارد کرد.  فندق، بادام زمینی، از مغزهای چرب با آنتی اکسیدان فراوان هستند.  چربی های سالم، پروتئین و فیبر موجود در بادام زمینی و فندق برای رشد جسمی و رشد ذهنی کودکان بی نظیر است. مصرف روزانه یک مشت از این دو مغز از خانواده آجیل ها، در کودکان می تواند بخشی از ویتامین E، ویتامین های گروه B ، روی، پتاسیم، کلسیم، آهن، فیبر و پروتئین مورد نیاز بدن را تامین کند. برای بهره گیری از خواص آجیل برای کودکان ، می توان فندق و بادام زمینی را به همراه دیگر مواد غذایی و یا میان وعده مصرف کرد. کودکان با مصرف روزانه بادام زمینی و فندق علاوه بر تنظیم حرکات روده و سلامت دستگاه گوارش، از خطر بیماری های قلبی نیز در امان خواهند ماند. اسیدهای چرب و فیبر موجود در آن ها، منجر به تنظیم فشار خون و کلسترول شده و از ابتلا به بیماری های دیابت و قلبی در بزرگسالی پیشگیری می کند.  فندق و بادام زمینی یکی از مواد غذایی پر طرفدار و سرگرم کننده برای کودکان است که بخش اعظم انرژی کودکان را تامین می کند. کودکانی که به جای تنقلات ناسالم از فندق خام و بادام زمینی خوش طعم استفاده می کنند، سالم تر و باهوش تر از هم سن و سالان خود هستند و احساس ضعف و ناتوانی نمی کنند.اما باید توجه داشت که همه ی مواد غذایی علاوه بر فوایدی که دارا می باشند معایب و ضرر هایی نیز دارند، به همین جهت در استفاده از این دو نوع اقلام آجیل سعی کنید با برنامه غذایی و زیر نظر مشاور و متخصص اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید