توانا
خانه / بادام زمینی / بازار بادام زمینی ایران | بزرگ ترین فروشندگان خشکبار در کشور

بازار بادام زمینی ایران | بزرگ ترین فروشندگان خشکبار در کشور

امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی و رژیم غذایی استفاده از بادام زمینی و بادام درختی ریز به عنوان یک آجیل پرخاصیت و خوش طعم بسیار رایج است. بادام زمینی سرشار از مواد مغذی همچون منیزیم،ویتامین، فسفر و … می باشد که برای سلامتی و درمان برخی بیماریها از قبیل بیماری های قلبی، افزایش متابولیک در بدن انسان و … مفید می باشد. بازار بادام زمینی ایران در زمینه خرید و فروش این محصول بصورت جزئی و کلی بسیار فعال می باشد.

بازار بادام زمینی ایران | بزرگ ترین فروشندگان خشکبار در کشور

بازار بزرگ فروش بادام زمینی در کشور

بازار بزرگ فروش بادام زمینی در کشوردر شهرستان آستانه اشرفیه، بازار بزرگ خرید و فروش بادام زمینی آستانه ایران دایر می باشد. این شهرستان که در استان گیلان قرار دارد قطب اصلی تولید بادام زمینی کشور می باشد که حدود 80 درصد بادام زمینی ایران را تهیه می کند. بادام زمینی تولید شده در آستانه کیفیت بسیار بالایی دارد و بهترین بادام ایران می باشد و به همین دلیل در بازارهای داخلی و خارجی جایگاه قابل توجهی دارد.

در این بازار، بادام زمینی بصورت شور یا خام و فله ای یا بسته بندی شده به مشتریان ارائه می شود. قیمت بادام زمینی آستانه با توجه به روش عرضه بادام، برند عرضه کننده بادام، کیفیت بادام، نوع بسته بندی و وزن بادام متنوع می باشد. همانطور که گفته شد با توجه به کیفیت بسیار بالای بادام زمینی آستانه، بسیاری از شرکت های فعال در زمینه صادرات آجیل سعی در صادر کردن بادام زمینی آستانه به سایر کشورها را دارند چرا که این یک تجارت پرسود برای تاجران می باشد.

عرضه بدون واسطه بادام زمینی در کشور

عرضه بدون واسطه بادام زمینی در کشورعرضه بادام زمینی در کشور از طریق مراکز خشکبار و نمایندگی ها انجام می شود. این مراکز بدون واسطه انواع بادام زمینی را با کیفیت های متفاوت و قیمت های متنوع به مشتریان ارائه می کنند.

مراکز خشکبار و نمایندگی ها بادام زمینی تازه را بصورت مستقیم از کشاورزان با قیمت بسیار پایین و بصورت عمده خریداری می کنند سپس بعد از طعم دار کردن و خشک کردن بصورت فله ای یا بسته بندی شده در بازار عرضه می کنند.

فروش فله ای بادام زمینی در ایران

فروش فله ای بادام زمینی در ایرانهمانطور که اشاره شد، فروش بادام زمینی در ایران بصورت بسته بندی و فله ای انجام میشود. خرید بادام زمینی فله از نظر قیمت مقرون به صرفه می باشد و همچنین خریدار امکان تست و بررسی کیفیت آن را هنگام خرید دارد. اما این شیوه عرضه مشکلاتی از نظر بهداشتی و نحوه نگهداری به همراه دارد که خریدار بادام زمینی باید آنها را مورد توجه قرار دهد.

تفاوت های انواع بادام زمینی

تفاوت های انواع بادام زمینیبادام زمینی انواع گوناگونی دارد که این گونه ها به واسطه شکل ظاهری، کیفیت، طعم، مقدار روغن و اندازه با هم تفاوت دارند. برخی دارای اندازه درشت و ظاهری جذاب می باشند و برخی دیگر اندازه کوچکی دارند.

همچنین انواع بادام زمینی در شیوه های کاربرد با هم تفاوت دارند برخی از آنها در شیرینی پزی استفاده می شوند و برخی دیگر به دلیل داشتن میزان زیادی روغن برای گرفتن کره بادام زمینی استفاده می شوند.

برای کسب اطلاعات در مورد انواع بادام زمینی و اطلاع از قیمت روز آن می توانید بطور مستقیم با مدیر فروش ما تماس بگیرید.

کشور های وارد کننده بادام زمینی

کشور های وارد کننده بادام زمینیاتحادیه اروپا، ژاپن و کانادا بزرگ­ترین کشورهای وارد کننده بادام زمینی در جهان می باشند که حدوداً 78 درصد واردات بادام زمینی در این کشورها انجام می شود. با توجه به اینکه بادام زمینی دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و میزان استفاده و تقاضا برای این محصول روند رو به رشدی دارد بسیاری از کشورها بویژه کشورهای نامبرده به دلیل نداشتن شرایط اقلیمی مناسب سعی در واردات این محصول دارند.

بادام زمینی علاوه بر اینکه به صورت خشکبار مصرف می شود، فرآورده های حاصل از آن مانند کره بادام زمینی بسیار خوشمزه و قابل توجه است. این محصول هم در صنایع غذایی و هم صنعت آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین دلیل متقاضیان زیادی دارد و کشورهای مختلف به دنبال واردات این محصول می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
هادی توانا
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09118435216
پست الکترونیکی: haditavana1982@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز توزیع انواع بادام زمینی و فندق ریز و درشت در ایران

در ایران مرغوب ترین بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه استان گیلان تولید و عرضه میگردد و همچنین در شهرستان رودسر این استان مرغوب ترین فندق تولید میشود و رتبه

پاسخی بگذارید